مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

آپدیت جدید ویندوز ۱۰ منتشر شد

مطالب پربازدید

آپدیت جدید ویندوز ۱۰ با قابلیت اتصال رایانه به گوشی منتشر شد.

ویندوزکمپانی مایکروسافت شب گذشته در شهر نیویورک مراسم معرفی محصولات جدید خود را برگزار کرد. این کمپانی طی این مراسم Surface Pro 6، Surface Laptop 2، Surface Studio 2 و محصول جدید خط تولید خود، Surface Headphones را به صورت رسمی معرفی کرد. مایکروسافت برای کامل کردن مراسم باشکوه خود اعلام کرد که نسخه آپدیت اکتبر ویندوز 10 بلافاصله پس از مراسم برای عموم قابل دسترس خواهد بود. این نسخه از آپدیت سیستم عامل ویندوز 10 پس از آپدیت‌های نوامبر، سالانه، سازندگان، سازندگان پاییز و آوریل 2018، ششمین نسخه آپدیتی است که توسط مایکروسافت منتشر شده است.

آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت همراه با چند قابلیت جدید به بازار ارائه شده است. از جمله قابلیت‌های این نسخه ویندوز 10 می‌توان به اسنیپینگ جدید، حالت شب برای فایل اکسپلورر، فضای ابری جدید و طراحی ورود به ویندوز جدید اشاره کرد.

علاوه بر این ویژگی‌های جدید، اپلیکیشنی جدید به ویندوز 10 اضافه شده است. نام این اپلیکیشن Your Phone است که به کاربران ویندوز اجازه می‌دهد برای فرستادن پیام کوتاه از گوشی‌های اندروید خود، از رایانه شخصی استفاده کنند. این اپلیکیشن همچنین برای کاربران این قابلیت را فراهم خواهد کرد که تصاویر گرفته شده توسط دوربین گوشی را با رایانه خود ببینند. همزمان با ارائه این نسخه از ویندوز 10، کاربران ویندوز می‌توانند با نصب لانچر مایکروسافت روی گوشی اندرویدی خود، کارهایی را که با کامپیوتر شخصی خود انجام داده‌اند، مرور کنند. این قابلیت برای اولین بار است که به گوشی‌های اندرویدی و رایانه‌های شخصی اضافه شده است. مایکروسافت همچنین این قابلیت را برای کروم و فایرفاکس ارائه خواهد کرد. این قابلیت روی سیستم عامل iOS به دارندگان تلفن همراه اجازه خواهد داد که صفحات وب دیده شده در مرورگر Edge را با رایانه شخصی خود به اشتراک بگذارند.

مطالب پربازدید

مایکروسافت به مرورگر خود، Edge قابلیت‌های آفلاین زیادی اضافه کرده است. این مرورگر قرار است یک فرهنگ لغت آفلاین، ابزار مخصوص قواعد و یادگیری زبان داشته باشد. این مرورگر قرار است قابلیتی به نام Line Focus داشته باشد. مرورگر Edge از این پس، برای راحت‌تر کردن خواندن متن‌ها خط‌هایی را که مهم‌تر از دیگر خط‌ها باشد، هایلایت می‌کند.

آپدیت اکتبر ویندوز 10 همچنین قابلیتی به نام Windows Mixed Reality، قابلیت جوهر هوشمند و قابلیت‌های سه بعدی آفیس دارد. در نهایت باید گفت، همراه با این نسخه از ویندوز 10، ورژن جدید Swiftkey هم منتشر شد.

گفتنی است، این آپدیت ویندوز 10 از سه‌شنبه هفته آینده برای تمام کشورهای جهان قابل دسترس خواهد بود. تا آن زمان این نسخه از طریق دانلود مستقیم در دسترس است.

منبع: yjc

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا