مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

انتقاد حجت الاسلام مسیح مهاجری از روحانی و اطرافیانش

مطالب پربازدید

مسیح مهاجریاخیرا حجت الاسلام «مسیح مهاجری» (مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی) که در عین حال، از حامیان دولت می باشد، در واکنش به نقش اطرافیان روحانی در تغییرات اخیر کابینه گفته است: «اکنون سخن در این نیست که وزیری نرود و در هیأت دولت جابجایی صورت نگیرد. سخن بر سر این است که اگر رئیس‌جمهور خواهان تحول است، چرا این تحول را در نزدیک‌ترین اطرافیان خود پدید نمی‌آورد؟»

او با انتقاد صریح از این مسأله درباره نزدیکان رئیس جمهور صریحا «محمد باقر نوبخت» را مورد اشاره قرار داده و گفته است: «تا چه وقت باید برنامه ریزی برای بودجه کل کشور بر مبنای تعارف و رودربایستی صورت بگیرد؟ تا چه زمان می‌توان شاهد متورم شدن دستگاه‌های غیرمفید و توصیه‌ای بود که از پستان پر شیر بودجه تغذیه می‌کنند؟ تا چه وقت باید مردم شاهد خاصه خرجی‌ها در تخصیص بودجه باشند؟ آقای رئیس‌جمهور تا کجا می‌توان اظهارنظر‌های برژنسکی مآبانه بعضی از مشاورانتان را تحمل کرد که بودجه میلیاردی می‌گیرند و مثل بعضی دستگاه‌های به اصطلاح فرهنگی حوزه و خارج حوزه فقط کارمند و حقوق بگیران آویزان اضافه می‌کنند؟ سازمان برنامه و بودجه به یک مدیر شجاع نیاز دارد تا بودجه از انحصار‌های تحمیلی کنونی آزاد شود و به مصرف واقعی برسد.»

اصلاح طلبان اینچنینی، اعتقاد دارند حسن روحانی رأیش را از بدنه اجتماعی و هوادار این طیف گرفته و به مرور از دولت یازدهم تا امروز ار اختیارات اصلاح طلبان در دولت کاسته و بر اختیارات حلقه اطراف خود افزوده است؛ همین موضوع باعث شده که حتی جریان اصلاحات، بهانه کافی برای شانه خالی کردن از مسئولیت دولت روحانی پیدا کرده و خود را فاقد اختیار و نفوذ در دولت بخوانند. پر بدیهی است که چنین عملکرد و رفتاری شایسته نظام جمهوری اسلامی نبوده و نیست.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا