مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار شد

مطالب پربازدید

جشن و راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان از ساعت ۹ صبح امروز در بیش از هزار شهر و روستا در سراسر کشور برگزار شد.جشن و راهپیمایی 22 بهمن 97

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن به حضور گسترده مردم اشاره کرد و گفت: ملت غیور و عزیز ایران ۴۰ سال در مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی و طاغوت زمان که در راس آن امریکا است، ایستادند و موفق و پیروز شدند.

وی با بیان اینکه اکنون عزت و اقتدار ایران از همیشه بیشتر است، اظهار داشت: اگر مردم مظلوم منطقه می‌خواهند از ذیل و یوغ سلطه‌گران نجات یابند، استقامت و مقابله با ظلم را در پیش بگیرند.

معاون اول قوه قضاییه، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهارکرد: مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم و گرفتاری‌ها تلاش کنند. گرفتاری‌هایی را دشمن یا سوءمدیریت ایجاد کرده و مسئولان باید برای رفع مشکلات اقدام کنند  این مردم شایسته خدمت هستند.

مطالب پربازدید

در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و همزمان با حضور سراسری مردم در خیابان‌های منتهی به میدان آزادی در تهران، اتحادیه قنادان با همراهی بسیج اصناف کشور اقدام به توزیع ۴۰۰ کیلو کیک کردند.توزیع 400 کیلو کیک در بین راهپیمایان 22 بهمن97

حمید رسایی (نماینده سابق مجلس شورای اسلامی) در خصوص راز ماندگاری انقلاب گفت: راز ماندگاری انقلاب این است که مردم پای انقلاب هستند و برای این انقلاب صبر می‌کنند و اینکه مردم از رهبر خود تبعیت می‌کنند و به ایشان اعتماد دارند.

نکته مهم این است انقلاب اسلامی ایران با شعارهای حسینی مانند هیهات من‌الذله پایه‌گذاری شده است که به ظهور امام عصر(عج) نیز منتهی می‌شود.

مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی‌وی که اخیرا در توسط دولت آمریکا بازداشت شده بود و به تازگی پس از آزادی به کشور بازگشته از حاضران در راهپیمایی است.

گفتنی است، از جمله مسئولینی که در این جشن و راهپیمایی حضور داشتند می توان به افراد زیر اشاره کرد: روحانی، صادق آملی لاریجانی، علی لاریجانی، علی اکبر صالحی، میر سلیم، علی اکبر ناطق نوری، معصومه ابتکار، علی مطهری و حداد عادل.

مطالب پربازدید

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا