مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

رئیسی: اگر رسانه‌ای صرفا به دلیل انتقاد از دستگاه قضایی تحت پیگرد گذشت می کنیم

مطالب پربازدید

ابراهیم رئیسیدر جلسه هم‌اندیشی رئیس قوه‌قضائیه با جمعی از مسئولان رسانه ها و خبرگزاری‌ها که شامگاه سه‌شنبه در ساختمان حوزه ریاست قوه‌قضائیه برگزار شد، ابراهیم رئیسی اعلام کرد: اگر رسانه‌ای صرفا به دلیل انتقاد از دستگاه قضایی تحت پیگرد قرار گرفته باشد، ما گذشت می‌کنیم. در مواردی هم که شاکی خصوصی وجود دارد، همانند سایر پرونده‌ها تلاش خود را برای اخذ رضایت به‌کار می‌گیریم؛ اما به هیچ‌وجه در مواردی که بحث نظام مطرح است نمی‌توانیم از حق نظام عبور کنیم.

وی همچنین اظهار کرد: تنها خط قرمز ما، سخن بی‌دلیل و غیرمستند است. ما در دستگاه قضایی خود را موظف به حمایت از آزادی رسانه‌ها و مطبوعات می‌دانیم و معتقدیم که این آزادی به نفع مردم و کشور است. مساله ما حق نظام و حقوق مربوط به اصل نظام و اجرای مقررات و قوانین است و ان‌شاءالله حتما عزیزان با توجه به قانون مطبوعات به آن پایبند هستند و پایبند باشند تا کار به دادگستری و بخش‌های دادسرای ما کشیده نشود.

کسی با نقد هیچ مخالفتی ندارد؛ خصوصا زمانی که آن نقد، نقد منصفانه است. حتما نقد منصفانه می‌تواند در جهت کمک به دستگاه‌ها، نظام اداری کشور و مجموعه دستگاه قضایی موثر باشد.

 

مطالب پربازدید

 

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا