مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

ماجرای درخواست احمدی نژاد از وزیر کشور، برای تجمع در میدان انقلاب تهران

مطالب پربازدید

احمدی نژادبه گزارش ایسنا و به نقل از کانال دولت بهار: احمدی نژاد نامه ای به وزیر کشور ارسال کرده و طی آن، به دلیل سیاست ها و عملکرد های مسئولان، خواستار برگزاری تجمع در میدان انقلاب تهران شده است.

احمد ملانوری(معاون سیاسی وزارت کشور) در پاسخ به درخواست احمدی نژاد، گفته است که، این درخواست قابل بررسی است و لذا بررسی و رسیدگی به درخواست تجمعات را به استانداری، و درخواست راهپیمایی را به کمیسیون ماده 10 احزاب واگذار می کند.

با این حال وی متذکر شد: تا این لحظه من تقاضای برگزاری تجمع توسط احمدی‌نژاد را ندیده‌ام. اگر تقاضا به دست ما برسد، آن را بررسی می‌کنیم.

نکته جلب توجه دیگر اینکه، احمد کریمی اصفهانی (فعال سیاسی اصولگرا) پس از انتشار این خبر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در این خصوص اظهار نظر کرده و گفته است : باید بدانیم قصد ایشان گرفتن مجوز از وزارت کشور نیست بلکه می‌خواهد درخواست بدهد، وزارت کشور موافقت نکند و در نهایت این را به عنوان یک اهرم برای فشار یا برای طرح موضوع در محافل مختلف استفاده کند. وی می‌داند وزارت کشور به این نوع تجمعات که با مصالح نظام مغایرت دارد و شورای امنیت نیز موافقت نخواهد کرد، مجوز نمی‌دهد.

مطالب پربازدید

او توقع دارد و می‌خواهد در این مسیر ضدانقلاب را جمع کرده و اعتراض و مشکلات ضدانقلاب را به عنوان طرفداران خود مطرح کند. اگر در گذشته مساله طرفداری اصولگرایان از ایشان مطرح بود، امروز دیگر این مساله محلی از اعراب ندارد.

ایشان می‌خواهد جمعیت ضد انقلاب را با یک بخشی از افرادی که فشار اقتصادی روی‌شان زیاد شده جمع کرده و این را به موضوع و چالشی سیاسی تبدیل کند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا