مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

منصوریان: سانداکاران چینی از رویارویی با ما ترس دارند/ زمان انتقام خواهران منصوریان از چینی‌ها فرا رسیده است

مطالب پربازدید

الهه منصوریان

 

ملی پوش تیم ملی ساندا گفت: در گذشته ما از ورزشکاران چینی می‌ترسیدیم، اما اکنون آن‌ها از رویارویی با ورزشکاران ما ترس دارند.

الهه منصوریان: درباره آخرین شرایطش پیش از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی را برای حضور در جاکارتا پشت سر گذاشتیم و هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ روحی بسیار آماده هستیم، اما برخی مسابقات به اتفاقات ارتباط دارد که امیدواریم اتفاقات نیز به نفع ما رقم بخورد.

مطالب پربازدید

شرایط اردویی ما در چین خیلی بود و کلی از حضور چینی‌ها استفاده کردیم، هر چند که مسئله اصلی به کم کردن وزن ما پیش از آغاز مسابقات بر می گردد که امیدوارم این موضوع هم به خوبی و خوشی حل شود. خوشبختانه در حال حاضر شرایط رضایت بخش است و شاید تاکنون سابقه نداشته تا این حد از لحاظ بدنی در وضعیت خوبی قرار داشته باشم. در این اردو بیشتر با چینی‌ها مبارزه و اوج تمرینات خود را در این کشور برگزار کردیم.

همچنین تمرینات خوبی با 15 ورزشکار چینی داشتم که باعث شد به خوبی آماده شوم و امیدوارم تمام این موارد و تمرینات برگزار شده منجر به یک نتیجه خوب در بازی های آسیایی جاکارتا شود.

نباید سانداکار کره ای را دست کم گرفت

منصوریان در مورد اینکه جدی ترین رقبایش در بازی های آسیایی از چه کشورهایی هستند، بیان کرد: فیلم مبارزات حریف چینی که در بازی‌های آسیایی حضور دارد را آنالیز کردم. همچنین شناخت خوبی از رقبای کره‌ای، ویتنامی، هندوستانی و فیلیپینی دارم. به غیر از بازیکن کره‌ای که سالیان سال است با هم رقیب هستیم و همیشه نیز او را شکست دادم، هیچ بازیکن دیگری باتجربه‌تر از من نیست، هر چند که این ورزشکار کره ای غیر قابل پیش بینی است و نمی توان به هیچ وجه او را دست کم گرفت زیرا او کسی است در برخی از مسابقاتی که شرکت کرده توانسته دست به شگفتی بزند و برابر حریفان قدرتمندش پیروز شود.

زمان انتقام خواهران منصوریان از چینی ها فرا رسیده است

دارنده مدال طلای قهرمانی جهان درباره اینکه آیا می توان از خواهران منصوریان توقع مدال طلا داشت یا خیر، توضیح داد: این مسئله دور از دسترس نیست و می توان با تلاش به این هدف دست یافت، چرا که تمام تلاش و هدف ما این است که بتوانیم به این امر جامه عمل بپوشانیم، هر چند که نگرانی اصلی ما داوری ضعیف مسابقات است و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که از داوری لطمه نبینیم و با 2 مدال خوشرنگ طلا به کشور بازگردیم. زمان انتقام خواهران منصوریان از چینی ها فرا رسیده است.

ملی پوش تیم ملی ساندا درباره حمایت مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم از ورزشکاران این رشته تصریح کرد: خوشبختانه در طول این مدت هر امکاناتی که نیاز بوده مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در اختیارمان قرار دادند. با توجه به نوسانات قیمت دلاری بی شک حضور مربی چینی یک پوئن مثبت از طرف فدراسیون برای ما بوده و بابت این مسئله جا دارد از مسئولان فدراسیون ووشو کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. ضمنأ شرایط اردویی تیم ملی نسبت به سالیان گذشته از شرایط مطلوب تری برخوردار بوده است و با توجه به این تفاسیر وقتش رسیده که در بازی های آسیایی به آن هدفی که می خواهیم برسیم.

مطالب پربازدید

دارنده 2 نشان نقره و برنز بازی‌های آسیایی در مورد شرایط خواهرش (شهربانو منصوریان) هم گفت: شرایط شهربانو نیز بسیار خوب است. سبک مبارزه شهربانو بر پایه جنگندگی است. شهربانو در میدان به هیچ چیزی فکر نمی کند و تنها برای هدفش می‌جنگند. همین مسئله باعث شده است تا بازیکنان تکنیکی و تاکتیکی نیز توانایی شکست او را نداشته باشند. او در دوره پیش بازی های آسیایی که در کشور کره جنوبی برگزار شد به دلیل مصدومیتی که برایش بوجود آمد نتوانست به شرایط آیده آلی که می خواست برسد اما در این دوره عزمش را جزم کرده تا به مدال خوشرنگ طلا دست یابد.

می توانیم در بخش مردان به راحتی 3 طلا کسب کنیم

منصوریان درباره اینکه پیش بینی اش از نتایج تیم ملی ساندا در بازی های آسیایی جاکارتا چیست، گفت: ما همیشه حریفان چینی داشتیم و همیشه نیز از مبارزه با آنها ترس داشتیم اما در حال حاضر دیگری ترسی از مبارزه با آنها نداریم و برعکس آنها هستند که از رویارویی با ورزشکاران ما ترس و واهمه دارند. در ضمن تیم مردان ما بسیار قدرتمند هستند و امید دارم از چهار وزن اعزامی به جاکارتا آقایان به راحتی سه مدال طلا کسب کنند. فکر می کنم ووشو می تواند نسبت به دوره های پیش بازی های آسیایی نتایج بهتری بدست آورد. به طور مثال 4 سال پیش چینی‌ها توانستند به 4 مدال دست پیدا کنند و ما هم می توانیم با تمرین بیشتر به اهداف خود دست یابیم.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا