مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

واکنش رونالدو به خداحافظی از بازی‌های ملی

مطالب پربازدید
تصویر
در حال‌ حاضر زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره آینده بازیکنان و سرمربی تیم نیست. بر این باور هستم که تیم کنونی پرتغال با توجه به ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه‌ای که دارد و با توجه به اتحاد و همبستگی جزو بهترین تیم های فوتبال جهان خواهد شد.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال از عملکرد تیمش در جام جهانی 2018 روسیه راضی است. او به خداحافظی از بازی‌های ملی واکنش نشان داد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه برابر اروگوئه به میدان رفت و با نتیجه‌ دو بر یک تن به شکست داد تا وداع زود هنگامی با جام جهانی داشته باشد.

 

مطالب پربازدید

بعد از این دیدار پیش‌بینی می‌شد که کریستیانو رونالدو با توجه به سن و سالی که دارد از بازی‌های ملی خداحافظی کند اما سخنان این بازیکن سرشناس چنین چیزی را ثابت نمی‌کند.

 

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در پاسخ به پرسشی درباره آینده فوتبالی‌اش در تیم ملی این کشور گفت: در حال‌ حاضر زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره آینده بازیکنان و سرمربی تیم نیست. بر این باور هستم که تیم کنونی پرتغال با توجه به ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه‌ای که دارد و با توجه به اتحاد و همبستگی جزو بهترین تیم های فوتبال جهان خواهد شد.

 

او ادامه‌ داد: ما در هر دیداری با نهایت تلاش و جنگندگی بازی کردیم. باید سربلند به پرتغال بر گردیم. دوست دارم که به اروگوئه برای صعود به دور بعد تبریک بگویم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته نتیجه‌ای بهتر از این بودیم اما در فوتبال تیمی که بیشتر گل می زند به پیروزی می‌رسد. به عنوان کاپیتان تیم از عملکرد تیم راضی هستم و به آن افتخار می‌کنم. از برگزار کننده گان جام جهانی به خاطر برقرار کردن امنیت و این فضای آرام و زیبا تشکر می‌کنم. بر این باور هستم که جام جهانی خوبی برگزار شد.

مطالب پربازدید

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا