مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

کریمی: مسوولان با حقوق‌های نجومی طلبکار هم هستند/ آیا خودشان می توانند با حقوق زیر سه میلیون زندگی کنند؟!

مطالب پربازدید

علیرضا کریمیصاحب دو مدال برنز کشتی آزاد جهان (علیرضا کریمی) در رابطه با حقوق های نجومی برخی ازمسئولان و شرایط زندگی لاکچری آنها و مقایسه با زندگی قشر ضعیف جامعه در مصاحبه با ایسنا گفت: برخی مسئولان حقوق‌های نجومی می‌گیرند و فرزاندان‌شان هم در آمریکا و دیگر کشورها زندگی لاکچری دارند، آن‌وقت طوری صحبت می‌کنند که انگار از مردم طلبکار هستند.

وی همچنین اظهار کرد: نود درصد کشتی گیران از قشر ضعیف جامعه هستند و مثل بیشتر مردم مشکلات اقتصادی و گرانی شدید را لمس می‌کنند و زیر بار فشار هستند. پدر من ۲۵ سال کارگری کرده و الان زیر ۳ میلیون تومان در ماه حقوق بازنشستگی می‌گیرد. خدا رو شکر می‌کنم همیشه با آبرو زندگی کرده‌ایم و مشکلی نداشتیم. اما آیا آن مسئولی که ما را به تحمل سختی راهنمایی می‌کند، می‌تواند با این حقوق زندگی کند؟

۷۰ درصد مردم از قشر ضعیف جامعه هستند و زیر فشار شدید قرار دارند. مسئولان با حقوق‌های نجومی در این شرایط دیگر طلبکار نباشند و فکری به حال مردم کنند. ما ورزشکاریم و کشتی گیران همیشه از دل جامعه و پایین شهر بیرون آمده‌اند. اینکه حق‌مان را بخواهیم و بگویند چطور جرأت دارید این حرف را می‌زنید درست نیست.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا