مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

گلایه شدید دختر شهید شیرودی از فساد اقتصادی برخی مسئولان

مطالب پربازدید
فرزند شهید شیرودی با انتشار پستی در صفحه توئیتری خود، از فسادهای اقتصادی موجود شدیدا گلایه و انتقاد کرد.

آناهیتا شیرودی،  دختر شهید خلبان علی اکبر شیرودی با انتشار پستی در توییتر بابت فسادهای اقتصادی برخی مسئولان انتقادهای تندی کرد. او که به طور تلویحی به کمپین #فرزندت کجاست اشاره داشت با اشاره به قهرمانی پدرش در دوران دفاع مقدس، فساد در برخی دستگا‌های دولتی را  به رخ برخی مسئولان دولتی کشاند و نوشت:

“پدر من سرلشکر خلبان علی اکبر قربان شیرودی قهرمان ملی جنگ ایران و عراق؛ سیمرغ دشت پل ذهاب ۳۷ سال است که در امامزاده شیرود آرمیده تا مسئولین بی‌کفایت غارت کنند بخورند و ببرند و به امثال ما دهن کجی کنند. #پدرت_کجاست”.

 

شهید شیرودی

مطالب پربازدید

 

کمترین توقع از یک مدیر و مقام مسئول در نظام اسلامی اینست که وی به دور از هرگونه فساد اعمّ از اقتصادی و سیاسی و غیره در جهت خدمت به مردم گام بردارد. امروزه و در شرایط و موقعیت کنونی به دلیل رشد شتابگونه‌ی تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی و گسترش رسانه‌ها کوچکترین فساد در هر دستگاهی که صورت پذیرد همچون مگسی بر روی یک کاغذ سفید هویدا خواهد شد و این امر از جهاتی مثبت و از جهاتی منفی است. جهات مثبت آن این است که این ذره‌بین رسانه‌ای در حال حاضر موجب اهتمام بیشتر مسئولان به بیت‌المال و دقت نظر آنان در انتخاب و گزینش مدیران پاک دست و مومن در لایه‌های پایین‌تر مجموعه مدیریتی خود ، می‌شود.

اما رشد و گسترش رسانه‌های خبری و سرعت انتقال خبر فساد در برخی دستگاهها ممکن است در برخی اوقات موجب مشکلاتی شود؛ به این صورت که چون دیگر تقریبا هیچ فسادی از چشمان تیزبین رسانه‌ها مغفول نمی‌ماند و شاید بتوان گفت بسیاری از فساد‌ها بالاخص فسادهای اقتصادی در سیستم‌های دولتی به سرعت منتشر می‌شود شنیدن دائم این فسادها رنجش و ناامیدی مردم را فراهم می‌آورد و موضوع بدبین شدن مردم نسبت به تمامی مدیران را در پی دارد و گاها ممکن است به اشتباه تمامی مدیران را فاسد خواند در صورتی که به تعبیر رهبر انقلاب مثلا ده فساد وجود دارد نه ده هزار فساد (یک کلاغ ،چهل کلاغ نشود).

بنابراین از بزرگنمایی در این مقوله بایستی پرهیز کرد؛ همچنین رهبر انقلاب در پاسخ به کسانی که می‌گویند فساد همه جا را فراگرفته به طور قاطع گفته‌اند نخیر آقا ! اینجوری نیست. رهبر انقلاب در جایی دیگر درباره فساد نیز این مضمون را فرموده‌اند که فسادهایی که گاها مشاهده می‌کنیم فسادهای فردی است و فساد به صورت سیستماتیک  در نظام‌ جمهوری اسلامی وجود ندارد.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا