مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

گوشی نوکیا مدل NOKIA 7+

معرفی گوشی نوکیا مدل NOKIA 7+ امپراطوری در گوشی‌های سه گانه

مطالب پربازدید

معرفی گوشی نوکیا مدل NOKIA 7+ امپراطوری در گوشی‌های سه گانه

قطعا اسم برند نوکیا به گوشتان خورده است. اخیرا بعد از فراز و نشیب‌های فراوان نوکیا تصمیم به بازگشت دوباره به عرصه رقابت گرفته است. گوشی نوکیا مدل NOKIA 7+ همان چیزی است که درمورد آن صحبت می‌کنیم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مشخصات گوشی نوکیا مدل NOKIA 7+ و کیفیت گوشی نوکیا مدل NOKIA 7+ آشنا کنیم. همچنین قیمت گوشی نوکیا مدل NOKIA 7+ شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

گوشی نوکیا مدل NOKIA 7+

مطالب پربازدید

مشخصات گوشی 

گوشی نوکیا مدل NOKIA 7 یکی دیگر از محصولات داغ این برند است که با قابلیت‌هایی که دارد توانسته جایگاه خوبی را در بین طرفداران این برند پیدا کند. صفحه نمایش این گوشی به اندازه 6 اینچ بوده که برای یک گوشی میانرده، یکی از امتیازات مثبت محسوب می‌شود. اگر از قدیم تا به امروز با سری گوشی‌های نوکیا آشنا بوده باشید قطعا با پردازش با کیفیت در این گوشی نیز برخورد کرده‌اید، وضوح تصویر یا رزولوشن این گوشی به اندازه 1080×2160 پیکسل است و دارای طیف رنگی 16000000 می‌باشد تا بتوانید دنیای واقعیتان را به صورت مجازی مشاهده کنید. ابعاد NOKIA 7+ به اندازه 8×75.6×158.4 میلی متر و دارای وزن 183 گرمی است که برای یک گوشی با این ابعاد مناسب است اما در کل کمی در بین گوشی‌های میانرده سنگین به حساب می‌آید. البته ظرفیت باتری نیز بی تاثیر نیست.

نوع صفحه نمایش نوکیا سون پلاس از قابلیت IPS LCD پشتیبانی می‌کند و نسبت صفحه نمایش به اندازه گوشی 77 درصد است. طراحی بی نظیر این گوشی باعث شده تا به راحتی ان را در دست بگیرید بدون اینکه ترسی از افتادن و زخمی شدن آن نداشته باشید. اگر از حافظه داخلی آن بپرسید باید بگوییم که این همان چیزی است که طرفداران گوشی‌های میانرده خواهان آن هستند، NOKIA 7+ دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی و از حافظه خارجی 4 گیگی نیز پشتیبانی می‌کند. شرکت مایکروسافت این روزها رفیق کمپانی نوکیا شده است و به نوعی حافظه قوی و قابل ارتقاء تا اندازه 256 گیگابایتی خود را مدیون این کمپانی است.

دوربین NOKIA 7 پلاس، در نوع خود یکی از کمیاب‌ترین دوربین‌هایی است که در گوشی‌های میانرده تولید شده در این سال مشاهده می‌کنید. این گوشی دارای یک دوربین 3 گانه در کیفیت‌های 12 دوگانه + یک دوربین 12 مگاپیکسل + یک دوربین 13 مگاپیکسل است تا شما صحنه‌های دلپذیر خودتان را به صورت واقعی ثبت کنید. دوربین سلفی این گوشی با کیفیت نیز به اندازه 16 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری FHD می‌باشد تا به کمک دوربین پنل پشت شما را برای دقایق شادتر آماده کند. همانطور که در ابتدا به ظرفیت این باتری اشاره کردیم، NOKIA 7+ دارای ظرفیت 3800 میلی آمپر ساعت است تا نیاز شما را برای یک روز کاری پر مشغله برطرف کند. این گوشی، همان محصولی است که برای داشتن یک ارتباط بدون دغدغه به آن نیاز دارید. جزئیات این گوشی در جدول زیر به صورت خلاصه برای شما قرار داده شده است.

شرکت نوکیا
مدل NOKIA 7+
سیمکارت دو سیمکارت نانو
ابعاد صفحه نمایشگر 6 اینچ
دوربین 12+12+13 مگاپیکسل جلو+16 مگاپیکسل
وزن 183 گرم
قیمت 3.610.000  تومان

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا