مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

گلنوش خسروی به لیگ برتر ترکیه پیوست و لژیونر شد ” سخنان گلنوش خسروی “

مطالب پربازدید

گلنوش خسروی درباره وضعیت خود پس از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: پس از ده ماه اقامت در ترکیه به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستم به ایران بیایم و هنوز در قرنطینه هستم. اگر قرنطینه نبود ، آخرین بازی ما در تاریخ 5 اردیبهشت برگزار می شد. در بدترین حالت ، من می توانستم روز دهم اردبشت برای دیدن خانواده ام به ایران بیایم ، اما متأسفانه همه چیز به یک باره تغییر کرد.

قرنطینه گلنوش خسروی

شما نزدیک به چهل روز در قرنطینه هستید. بسیاری از مردم تصور می کنند که چون من در یک کشور خارجی زندگی می کنم و تنها هستم ، شرایط بسیار بدی را متحمل می شوم ، اما فکر نمی کنم درست بودن قرنطینه برای همه کسل کننده باشد ، اما این روزها کار بسیار سختی انجام شده است. کسی که قبلا راحت زندگی می کرد کسی مثل من کار سختی نداشته است. جدا از آنها ، من فکر می کنم من هرگز تنها نخواهم شد زیرا خدا را دارم. به زندگی عادی خود برگردند.

وی درباره زمان و چگونگی شروع فوتبال گفت: من از نه سالگی (کلاس سوم) فوتسال بازی کردم اما در ده سالگی پس از ورود به حرفه فوتبال به ترتیب به تیم ملی نونهالان و سپس به تیم ملی جوانان پیوست.

گلنوش خسروی

خسروی در پاسخ به این واقعیت که وی در حال حاضر تنها بازیکن در سپاه فوتبال ایران است ، گفت: “بله ، متأسفانه ، این درست است و شما درست می گویید” ، اما دستاوردهای وی در مقایسه با مردها در رسانه های ایران بازتاب زیادی ندارد. نمی دانستم که من تنها فوتبالیستی هستم که در فوتبال حضور دارم. در یک رشته اخبار مربوط به اخبار لژیونرها ، مشخص شد که فقط یک فوتبالیست زن در خارج از ایران کار می کند. من این را به دلیل اولویت و نوع پوشش خبری رسانه ها می دانم.

مطالب پربازدید

اگر می خواهم به جای خودم صحبت کنم ، می گویم که من ، گلنوش خسروی ، در مقایسه با قهرمانان ورزشی در کشورم موفقیت زیادی کسب نکرده ام. اما اکنون مردانی هستند که در باشگاه های محلی خوب یا در تیم های ملی و لیگ های اروپا بازی می کنند.

خوب ، من همچنین یک بازیکن در تیم ملی هستم و اکنون عضو تیم هستم. من فقط در هجده سالگی به این مهم رسیدم. من مثل همه مردان فوتبال سخت کار کردم ، دویدم و گل زدم. من می خواهم همه چیز برابر باشد. به هیچ وجه نمی توان قراردادهای مردان را با زنان مقایسه کرد. در همه دنیا اینگونه است. جدا از آن ، شهرت و شهرت بازیکنان مرد را نمی توان با زنان مقایسه کرد زیرا اصلاً قابل مقایسه نیستند. درست است که رسانه ها بیش از گذشته به ورزش زنان و اخبار مربوط به آن توجه می کنند ، اما این تفاوت ها و تمایزات همچنان مشهود و نگران کننده است. من شخصاً به همه مردانی که به کشور ما افتخار می کنند افتخار می کنم. من اصلا بحث نمی کنم که چرا آنها پول بیشتری می گیرند ، زیرا آنها تلاش می کنند.

حرف های ناراحت کننده گلنوش خسروی

اما پیام ما این است که ما می خواهیم پشتیبانی کنیم. اگرچه بیشتر ورزشکاران زن از حمایت مالی برخوردار نیستند ، اما به دلیل علاقه و علاقه آنها به ورزش و فوتبال ، آنها شبانه روز تلاش می کنند تا افتخاری برای خود ، خانواده و جامعه خود بدست آورند که بدون شک آنها مایل به دیدن آنها در این تور هستند – تلاش شبانه روزی. چرا یک زن باید سلامتی خود را به خطر بیندازد که نمی تواند هزینه های خود را از طریق ورزش تأمین کند؟

من نه تنها از طرف فوتبالیست های ایرانی بلکه از طرف همه ورزشکاران و قهرمانان کشورم صحبت می کنم و نگرانی و قدردانی از تلاش و حمایت آنها حداقل کاری است که مسئولان ورزش زنان می توانند انجام دهند. این یک واقعیت است که همه زنان به همان اندازه مردان به دنبال برابری و حمایت هستند. من نمی دانم زنان مقصر هستند یا نه. البته این مشکل یک شبه حل نمی شود. من امیدوارم که هرچه روند کاهش تبعیض بین زن و مرد طی سالها پیشرفت کند ، با گذشت زمان وضعیت بهتر شود.

وی در ادامه درباره وضعیت خود و شرایط کوناک اسپورت گفت: کوناک اسپورت تیمی بسیار حرفه ای ، باتجربه و عالی است و هم اکنون در جایگاه سوم جدول قرار دارد. مطمئناً ، وقتی بازیکنی تیم خود را تغییر می دهد ، مدتی طول می کشد تا با تلاش برای سازگاری با شرایط آن تیم ، خود را به مربی ثابت کند. من از این قاعده مستثنی نیستم.

مطالب پربازدید

من همه این شرایط دشوار مانند یادگیری زبان ترکی ، دوری از خانواده ام و موارد مشابه را تحمل کرده ام. من موفق شدم گل بزنم و شرایط خوبی را در تیمم بدست آورم. زندگی در اینجا بسیار حرفه ای است. زمان ورزش ، زمان خواب و غذای سالم برای همه ورزشکاران مهم است و مورد احترام همه است. وقتی به اینجا آمدم ، خیلی سخت بود که عادت کنم و این برنامه حرفه ای را دنبال کنم. اما در پایان ، یک حرفه باعث می شود بازیکن به اهداف خود نزدیک شود و آینده ورزشی بهتری دارد.

خسروی در ادامه درباره اختلافات لیگ ایران و لیگ ترکیه گفت: صد در صد زندگی یک ورزشکار در اینجا حرفه است. از نظر تغذیه ، ساعت خواب ، زمان تمرین و از همه مهمتر نظم ترکیه در برگزاری مسابقات ، زمان مناسب و مداخله ملی به من کمک کن تا به خانواده و کشورم افتخار کنم.

بازیکن کناک اسپرت در پایان سخنان خود گفت: از مردم ایران می خواهم که بیشتر از ورزش بانوان حمایت کنند. از آنجا که اکثر مردم کاملاً از ورزش مردان حمایت می کنند ، وقتی رسانه ها اسپانسرها و مسئول این حمایت و رفتار را می بینند ، قطعاً به این موقعیت محبوب توجه ، امکانات و حمایت بیشتری خواهند کرد.

گلنوش خسروی

به همین دلیل از آنها می خواهم که از ورزش بانوان نیز حمایت کنند تا انگیزه بیشتری برای حمایت از ورزش ما داشته باشند. من می خواهم از آموزش و پرورش در اینجا تشکر کنم زیرا به دلیل آموزش گسترده و اردوها ، در بیشتر کلاسها نتوانستم شرکت کنم. بدون حمایت این عزیزان نمی توانم به اینجا برسم. علاوه بر این ، من می خواهم از شاهین شهر استان اصفهان ، شهر قهرمان ایران تشکر کنم. قبل از آمدن به شاهین شهر ، من در روستای “جهادآباد” به نام “سیاه چاله” زندگی می کردم.

من از اینکه بومی روستا هستم بسیار افتخار می کنم. من از همه حمایت ها و کمک های این عزیزان و مربیان ورزش بسیار سپاسگزارم.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا