مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار پزشکی

بستری ۱۸۴۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مازندران/ بستری ۱۸ کودک در بابل

مطالب پربازدید

خطر ابتلا به بیماری کرونا

ایسنا/مازندران بحران ویروس کرونا در مازندران همچنان ادامه دارد و چندین شهر این استان همچون ساری، بهشهر و به ویژه آمل، در وضعیت قرمز و سخت کرونایی قرار گرفته‌اند، موضوعی که حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت را به آمل کشاند و استاندار مازندران نیز بر پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری به این استان تاکید کرد.

درمان بیماری کرونا

ویروس کرونا

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران جزء ۱۰ استانی است که اکنون در وضعیت قرمز قرار دارد، گفته که، بیش از ۱۳ شهرستان این استان اکنون در وضعیت قرمز قرار دارند و توصیه می‌کنیم مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

همچنین بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ساری، تمامی بازاهای این شهر شامل بازار روز، نرگسیه، شهید بهشتی، ملامجدالدین و امام رضا، به مدت ۱۰ روز تعطیل شده است.

مطالب پربازدید

ویروس کرونا چیست

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

ویروس کرونا

وی تصریح کرد: در همین مدت ۳۰۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

کرونا ویروس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۵۴۱ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

مطالب پربازدید

با بستری ۵۱ بیمار جدید شمار بیماران بستری کل در بابل به ۳۰۶ نفر رسید.

کووید 19 ، درمان ویروس کرونا

بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۳۰۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمارجدید بستری و ۴۰ بیمار هم ترخیص شدند. همچنین ۳۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند. ۱۸ کودک نیز در بیمارستان های بابل بستری شده‌اند.

به گزارش ایسنا، هم‌اکنون ۱۸۴۷ بیمار کرونایی و یا افراد مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

منبع:ایسنا

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا