مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

سازمان تامین اجتماعی محدودیت سنی برای بیمه کردن افراد ندارد

مطالب پربازدید
دفترچه تامین اجتماعی
مشاور هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی : محدودیتی برای بیمه افراد نداریم حتی اگر کسی ۶۰ سال هم دارد می تواند بیمه شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ محمد پوستین دوز گفت : به استناد قانون بیمه افراد شاغل اجباری است اما افرادی که خویش فرما هستند و حتی اشتغالی ندارند هم می توانند به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنند و بیمه اختیاری شوند.
وی افزود : با توجه به قانون کار که سن را تا ۱۵ سال اعلام کرده سازمان تامین اجتماعی هم از این سن به بعد را مشمول قرار می دهد. توصیه می کنیم افراد حقوق بگیر بیمه های خود را ادامه دهند و افرادی که برخوردار نیستند هم زودتر خود را بیمه کرده تا از خدمات بهره مند شوند.
مشاور هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد : هدف سازمان تامین اجتماعی حفظ عزت و کرامت بیمه شدگان است. سعی ما بر این است که وقتی افراد به سن بازنشستگی می رسند بتوانیم از نظر مالی و معنوی در کنار آنها باشیم و صندوق های بازنشستگی برای همین منظور ایجاد شده اند.
وی افزود : سازمان با توجه به رسالتی که در تامین رفاه و تامین اجتماعی کشور دارد از سال های گذشته برای ارائه خدمات از سیستم های مکانیزه و آنلاین استفاده می کند. افراد در سایت صندوق بازنشستگی می توانند فیش حقوقی خود و موارد دیگر را ملاحظه کنند.
پوستین دوز گفت: تلاش می کنیم فضاهای مختلفی را برای ورود به سیستم و استفاده از خدمات فراهم کنیم. البته خدمات مختلفی در شعب اجرایی و بیمارستان ها ارائه می شود.
این مقام مسئول در پایان مطلب بیان داشت: برنامه های گسترده ای در بخش درمان پیش بینی شده و نوبت های الکترونیکی و حذف دفترچه بیمه از جمله این خدمات است. در بیمارستان های ملکی ما نیازی به ارائه دفترچه نیست و دفترچه های الکترونیکی صادر شده تا رضایت مندی را در بیمه شدگان افزایش دهیم.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا