مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
برنامه اندرویدموبایل، لپ تاپ، تبلتنرم افزار

گوشی نوکیا | مدل NOKIA 7.1

معرفی گوشی نوکیا مدل NOKIA 7.1 ستاره ای دیگر از برند نوکیا

مطالب پربازدید

معرفی گوشی نوکیا مدل NOKIA 7.1 ستاره ای دیگر از برند نوکیا

برند نوکیا، کمتر کسی است که نام آن را نشنیده باشد. این کمپانی دوباره تصمیم به درخشش گرفته است و چندسالی است که پیاپی در صدد تولید محصولات با کیفیت است. یکی از آنها گوشی‌های سری 7 این کمپانی است که NOKIA 7.1 نام دارد. در ادامه قصد داریم تا شما را با مشخصات گوشی نوکیا مدل NOKIA 7.1 و کیفیت گوشی نوکیا NOKIA 7.1 آشنا کنیم. همچنین قیمت گوشی نوکیا NOKIA 7.1 در ادامه بررسی خواهد شد.

گوشی نوکیا مدل NOKIA 7.1
گوشی نوکیا مدل NOKIA 7.1

مشخصات گوشی نوکیا مدل NOKIA 7.1

گوشی نوکیا مدل NOKIA 7.1 امپراطوری دیگر در گوشی‌های سری 7 این برند است که از کیفیت‌های برتری نسبت به 7+ برخوردار است. در این گوشی شما شاهد یک صفحه نمایش 5.8 اینچی هستید که نسبت به سری قبلی افت دو دهمی داشته اما با استفاده از رزولوشن 1080×2280 پیکسل این گوشی، دیگر مقایسه‌ای باقی نخواهد ماند. کیفیت گوشی‌های نوکیا بر هیچکس پوشیده نیست، اینکه این برند بعد از سال‌ها دوباره تصمیم به بازگشت در بازار داغ رقابت گرفته یعنی اینکه گوشی را در بازار ارائه می‌کند که از نوکیای 50 ساله انتظار می‌رود. رزولوشن بالا در NOKIA 7.1 باعث شده تا طیف 16 میلیون رنگ را نمایش دهدو این یعنی کیفیت فرای واقعیت. از جهت دیگر وزن این به نسبت سری سون پلاس کمتر بوده و تنها 160 گرم وزن دارد. طراحی این گوشی بسیار خوش دست بوده و باعث خواهد شد در هنگام استفاده هیچگونه نگرانی از جهت نگهداری آن نداشته باشید.

NOKIA 7.1 ستاره ای دیگر از برند نوکیا

صفحه نمایشگر NOKIA 7.1 از قابلیت IPS LCD پشتیبانی می‌کند و نسبت صفحه نمایشگر به اندازه گوشی نیز 79 درصد می‌باشد و این یعنی با یک گوشی درجه یک طرف هستید. البته اکثر گوشی‌های میانرده بازار این قابلیت را دارند اما اینکه نوکیا یک پک فول اچ دی را به مشتریان با قیمت مناسب ارائه می‌دهد جای بحث دارد. در این گوشی خبری از دوربین دوربین سه گانه نیست اما در پنل پشتی شما شاهد دو لنز دوربین با کیفیت 12 +5 مگاپیکسلی هستید که سنسور اثر انگشت نیز دقیقا زیر آن قرار دارد. دوربین سلفی در NOKIA 7.1 از کیفیت 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 دارد تا لحظات مجازی خودتان را واقعی به ثبت برسانید. از طرف دیگر قابلیت فیلمبرداری نیز باعث شده تا دنیا را از دید جلوتر مشاهده کنید.

مطالب پربازدید

گوشی نوکیا

حافظه داخلی NOKIA 7.1 مانند سری سون پلاس 64 گیگابایت بوده تا اگر از آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید از یک گوشی با قابلیت ذخیره سازی بالا بهره‌مند شوید، این همان چیزی است که نیاز دارید. در درخشش نوکیا در چهار یا پنج سال اخیر مایکروسافت همراه و دوست آن بوده تا شاهد درخشش دوباره این برند در تولید محصولات هوشمند باشد. حافظه خارجی NOKIA 7.1 به اندازه 4 گیگابایت و دارای حافظه جانبی قابل ارتقاء تا 400 گیگابایت است. چه چیزی بهتر از اینکه ذخیره کنید و ذخیره کنید و ذخیره کنید و کمتر حذف کنید. ظرفیت باتری NOKIA 7.1 3060 میلی آمپر ساعت می‌باشد تا یک روز کامل بی وقفه در اختیا شما قرار بگیرد، البته باید اشاره کنیم که در نگهداری این گوشی کوشا باشید

شرکت نوکیا
مدل NOKIA 7.1
اندازه صفحه 5.8 اینچ
سیمکارت دو سیمکارت نانو
دوربین 12+5 مگاپیکسل
حافظه 64 +4 گیگ رم خارجی
وزن 160 گرم
قیمت 3.080.000 تومان

 

نسخه جدید تلگرام ، تلگرام رسمی برای اندروید را کاملا رایگان و با اتصال مستقیم بارگیری کنید.

امروزه تلگرام به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های چت و گپ در ایران تبدیل شده است. طبق آمار 80٪ کاربران تلگرام ایرانی هستند. بنابراین ، به ندرت کسی را پیدا خواهید کرد که این نرم افزار محبوب و محبوب را روی تلفن هوشمند خود نصب نکند.

تلگرام

Legram یک پیام رسان ساده نیست و دارای یک API فوق العاده قدرتمند و پیشرفته است که تقریباً هر فرصتی را برای این پیام رسان فراهم می کند.امکان ساخت کانال و گروه با ظرفیت بسیار بالا ، توانایی اجرای ربات ها و بازی های مختلف تحت این سیستم عامل و پشتیبانی بی نظیر از سیستم عامل های مختلف تلفن همراه و رایانه ای مانند Android ، iOS و Windows برای همگام سازی کامل. فرم فوری از قدرت API تلگرام

مطالب پربازدید

امکانات تلگرام

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا