مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
برنامه اندروید

ساخت شماره مجازی | آموزش مرحله به مرحله | راز ساختن شماره مجازی

مطالب پربازدید

ساخت شماره مجازی

شماره مجازی به عنوان سیم کارت و شماره واقعی عمل می کند و به عنوان اطلاعات شخصی شما برای دریافت و ارسال تماس یا پیامک استفاده می شود. برخلاف شماره واقعی ، شماره مجازی فاقد هویت فیزیکی و سیم کارت است و می توان از طریق نرم افزار از خدمات آن استفاده کرد. این نرم افزارها معمولاً مبتنی بر شبکه هستند یا به عنوان نرم افزار پیام رسان عمل می کنند.

شماره مجازی

رازهای ساخت شماره مجازی رایگان را از ما بخواهید

احتمالا برای تمامی ما پیش آمده که در شبکه های مجازی مجبور به ارتباط برقرار کردن با افرادی شده ایم که تمایل نداشتیم شماره تلفن ما برای آن ها نمایش داده شود.در اینجا برای شما مثالی خواهم زد که باعث ایجاد انگیزه در من شد تا برای نوشتن مطلب ساخت شماره مجازی رایگان اقدام کنم.

مطالب پربازدید

چند روز گذشته ملیکا با من تماس گرفت و در حالیکه بسیار ناراحت بود گفت: تصمیم داشتم در یک شرکت استخدام بشم و چند شماره را از تبلیغات برداشتم و از طریق تلگرام به آن ها پیام دادم اما اکنون یک نفر از آن ها برای من مزاحمت ایجاده کرده است و اکنون زندگی مشترک من دچار خطر و سوتفاهم شده است. همین تماس تلفنی با ملیکا بود که من تصمیم گرفتم ساخت شماره مجـازی رایگان را با شما دوستان عزیزم در میان بگذارم تا دچار مشکلات این چنینی نشوید.

کاربرد شماره مجازی چیست؟

همانطور که در بالا نیز گفتیم مهم ترین کاربرد ساخت شماره مجازی رایگان حفظ حریم شخصی افراد است. اما این بدین معنا نیست که تنها کاربرد ساخـت شماره مجازی در همین مورد است.

شما می توانید با استفاده از شماره مجازی بدون اینکه لازم باشد چندین سیم کارت خریداری کنید، چندین اکانت در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، واتس آپ، اسنپ و تلگرام داشته باشید. همچنین شما می توانید با استفاده از شماره مجازی تعداد فالورهای خود را افزایش دهید.

با استفاده از کدوم برنامه ها می توان شماره مجازی ساخت؟

اکنون این سوال برای شما مطرح خواهد شد که چگونه می توانید برای ساخت شماره مجازی رایگان اقدام کنید ؟ جایی نگرانی نیست در ادامه ما به شما تمامی برنامه های ساخت شماره مجازی رایگان را معرفی خواهیم کرد.

  • برنامه text plus: ( کار با آن بسیار راحت است و شما پس از ثبت نام به سادگی شماره مجازی بسازید. البته ورود به این برنامه تنها با فیلتر شکن امکان پذیر است. همچنین کاربرهای ios نیز می توانند از این برنامه استفاده کنند).
  • برنامه textNow: (نیم میلیون نصب موفق این برنامه نشان دهنده عملکرد مطلوب آن است و قطعا از بهترین برنامه ها برای ساخت شماره مجازی به شمار می‎رود).
  • برنامه text free: (اگر دو برنامه بالا به دلیل هجوم کاربرها عملکرد مطلوبی برای شما نداشت توصیه ما به شما استفاده از این برنامه است).
  • برنامه virtual sim(این برنامه به کاربرهایی توصیه می شود که می خواهند شماره آمریکایی بسازند).
  • برنامه smart call: (ابتدا استفاده از این برنامه توصیه نمی شود زیرا کارکرد مطلوبی ندارد).

ساخت شماره مجازی همه کشورها

شما می توانید  به صورت نامحدود برای  تمام کشورها به سادگی شماره مجازی بسازید که از محبوب ترین آن ها می توان به ساخت شماره مجازی آمریکا، ساخـت شماره مجازی کانادا، ساخت شماره مجـازی روسیه و ساخت شماره مجـازی چین اشاره کرد.

مطالب پربازدید

کلام آخر

شما می توانید شماره مجازی را خریداری کنید و این روزها شاهد سایت های بسیاری هستیم که به قیمت های مختلف مشغول فروش شماره مجازی هستند . و مدعی این می باشند که استفاده از نرم افزارها برای ساخت شمـاره مجازی اصلا کار عقلانی نیست. و شما را با خطر هک شدن و یا بسته حسابتان مواجه می کند. اما توصیه ما به شما این است که ساخت شماره مجـازی رایگان را انجام دهید. توجهی به تبلیغاتی نداشته باشید. امکان ساخت دو شماره مشابه توسط کاربرها از احتمال بسیار پایینی برخوردار است و همین موضوع احتمال بسته شدن شما را کاهش می دهد.

امیدوارم این مطلب برای کاربرهای گرامی مفید واقع شده باشد.

هشدار!

اگر از شماره های مجـازی برای ساخت اکانت در تلگرام، اینستاگرام و یا هرکار دیگری استفاده می‎کنید. حتما  این نکته را به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان. نباید از اطلاعات شخصی و بانکی خود در این برنامه ها استفاده کنید . چراکه افراد دیگری که از همان شماره یا اکانت استفاده می‎کنند می‎توانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا