مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
کامپیوتر و اینترنت

با قابلیت جدید واتس‌اپ ( QR Code ) آشنا شوید

مطالب پربازدید

مسئولان واتس‌اپ از قابلیت QR code این پیام‌رسان که به وسیله آن حساب کاربری افرادی سریع‌تر شناخته می‌شود، پرده برداری کردند.

WhatsAppبه تازگی گزارش‌هایی در رابطه با تغییرات و قابلیت‌های جدید نرم‌افزار واتس‌اپ منتشر شده‌ است که واتس‌اپ قصد دارد با اضافه کردن قابلیت QR code به کاربران این امکان را بدهد تا در صورت نیاز به راحتی بتوانند اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند و همچنین بتوانند به طور سریع‌تر و راحت‌تر مخاطبان خود را به این برنامه دعوت کنند.

این قابلیت پیش از این بر روی سیستم عامل اندروید مورد آزمایش و ارزیابی قرار گرفته ‌است، همچنین این کدها بر روی سیستم عامل iOS نیز قابل استفاده خواهند بود.

گفتنی است؛ هر یک از کاربران کد QR مختص به خود را دارند، این کدها را می‌توان توسط گوشی‌های هوشمند اسکن کرد و به این ترتیب شما به راحتی با اسکن این کدها می‌توانید فرد مورد نظر خود را به مخاطبان اضافه کنید و هنگامی که نرم‌افزار موفق به خواندن کد QR شود اطلاعات مخاطب شما را تکمیل می‌کند.

مطالب پربازدید

البته ناگفته نماند که واتس‌اپ امکان لغو کامل این کدها را در اختیار کاربران قرارداده است تا در صورت نیاز کاربر به طور کامل آن را غیر فعال کند؛ همچنین اینستاگرام و اسنپ‌چت نیز دارای کدهای متفاوت QR در قالب Nametage و Snapcode هستند.

به لطف این قابلیت‌ها دیگر نیازی نیست برای دنبال کردن ( یا همان فالو کردن ) افراد به دنبال نام کاربری آن‌ها بگردید بلکه تنها با اسکن کردن nametage و snapcode بلافاصله شاهد نمایش پروفایل فرد مورد نظرتان خواهید بود. با این تفاسیر ویژگی مذکور برای کسب و کار و همچنین تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا