مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
کامپیوتر و اینترنت

بهترین مرورگر های 2020 :ایمن ترین، سریعترین، سرگرم کننده ترین مرورگرها

مطالب پربازدید

5 مرورگر قدرتمند در سال 2020

بهترین مرورگرهای 2020 برای امنیت و سرعت

مرورگر مناسب می تواند تفاوت زیادی در نحوه عملکرد اینترنت شما ایجاد کند، و همینطور می تواند شما را از ردیابی تبلیغ کنندگان و تحریکات آنلاین محافظت کند. ما اینجا به بهترین مرورگر های 2020 اشاره خواهیم کرد و توضیحاتی دراین مورد در اختیار شما قرار میدهیم. این مرورگرها می تواند شما را با تلفن و یا رایانه لوحی خود همگام سازی کند. این می تواند مطالب مورد نیاز شما را به شما منتقل کند و مواردی را که نمی خواهید فیلتر کنید.

خبرهای بزرگ در دنیای مرورگرهای وب رایج نیست ، اما در اواخر سال 2019 زمین لرزه کمی رخ داد: Edge مایکروسافت Chromium را در آغوش گرفت ، همان نرم افزار قدرتمند Google Chrome. این بدان معناست که چهار از پنج مرورگر برتر دارای قابلیت Chromium هستند.

منابع اصلی Safari اپل است که از WebKit و Firefox استفاده می کند و از Gecko استفاده می کند. این تأثیر جالبی در پنج مورد برتر ما داشت و نشان می دهد که فناوری مرورگر هنوز می تواند ما را شگفت زده کند.

مهم نیست که شما چه نوع کاربر اینترنتی هستید، یک مرورگر در آنجا وجود دارد که مناسب شما باشد و ما اینجا بهترین مرورگر های 2020 را به شما ارائه میدهیم .

مطالب پربازدید

بهترین مرورگرهای 2020

  1. Mozilla Firefox
  2. Microsoft Edge
  3. Google Chrome
  4. Opera
  5. Vivaldi

1.مرورگر Mozilla Firefox

 

بهترین مرورگر های 2020

یکی از بهترین مرورگرهای 2020 برای کاربران و محافظت از حریم خصوصی

 

سیستم عامل ها: Windows، macOS، Linux، Android، iOS

مطالب پربازدید

Firefox مدتهاست که چاقوی ارتش سوئیسی از اینترنت و مرورگر مورد علاقه ما بوده است. نسخه 72 به ویژه خوب است: اگر آدرس ایمیل شما در نقض اطلاعات شناخته شده قرار بگیرد، به شما هشدار می دهد، این پنجره های آزار دهنده اجازه اعلان را مسدود می کند و ردیابی مرورگر “اثر انگشت” را مسدود کرده و تصویر خود را در حالت فیلمبرداری به مک می دهد. نسخه مانند گذشته بی نهایت قابل تنظیم است و از نظر ظاهر آن و همچنین در محدوده برنامه های افزودنی و افزونه هایی که می توانید از آنها استفاده کنید. تعمیرات اساسی سال گذشته عملکرد خود را به طور چشمگیری بهبود بخشید، که نسبت به امثال کروم عقب افتاده بود، و حتی در سخت افزار نسبتاً متوسط ​​نیز صاف و استوار است.

به همان اندازه که ما عاشق Firefox هستیم اکنون این مرورگر محبوب ماست، ما نگران آینده آن هستیم. سال 2019 برای موزیلا سال خوبی نبود، با یک بحران مهم اضافی در ماه مه که پیتر سن آندره و متیو میلر ادعا کردند (نتیجه داشتن یک مجموعه به هم پیوسته از سیستم های پیچیده بود که به خوبی در بین تیم ها قابل درک نبود) همچنین عدم حضور تیم های تضمین کیفیت داخل خانه، بیشتر QA موزیلا برون سپاری شده است و طبق اوایل سال 2020، منجر به QA منجر به اخراج در دور برگشت شد. موزیلا برای درآمد تلاش می کند، بنابراین اگر برای Firefox را ارزش قائل هستید، می توانید به donate.mozilla.org بروید تا به آینده خود کمک کنید.

2.مرورگر Microsoft Edge

 

بهترین مرورگر های 2020

یک مرورگر واقعا عالی و خوب

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

سیستم عامل ها: Windows ، MacOS ، Android ، iOS ، Linux به زودی عرضه می شوند.

کاربران قدیمی تر مایکروسافت را به عنوان شرور جنگ Browser Wars به ​​یاد می آورند که در نهایت منجر به ظهور Firefox و Chrome شد. اما مایکروسافت اکنون در کنار فرشتگان قرار دارد و مرورگر Edge با قلب Chromium دوباره ساخته شده است. این مرورگر پیش فرض ویندوز است و نسخه هایی نیز برای iOS ، Android و Mac وجود دارد.

نسخه جدید Chromium دارای نسخه قابل توجهی سریعتر از نسخه قبلی خود است و شامل برخی از ویژگی های مفید از جمله:

– Read Aloud

– امکان پخش رسانه ها مانند فیلم های درون خطی به دستگاه های Chromecast

– یک صفحه شروع به سبک Opera

– انتخاب خوب افزونه هایی مانند مدیران رمز عبور ، مسدود کننده تبلیغات و موارد دیگر

همچنین می توانید صفحات وب را به عنوان برنامه هایی دانلود کنید که بعداً به عنوان برنامه های مستقل و بدون نیاز به راه اندازی کل مرورگر اجرا می شوند. این برای موارد دلخواه Google Docs یا Twitter مفید است.

Microsoft Edge

گزینه های سفارشی سازی زیادی وجود دارد و ما خصوصاً صفحه حفظ حریم خصوصی و خدمات را دوست داریم ، که باعث می شود کریستال تنظیمات بالقوه گیج کننده و صفحه مجوزهای سایت روشن شود. این امر به شما اجازه می دهد کنترل دقیق و مشخصی را در مورد کارهایی که سایتهای خاص انجام می دهند، از جمله همه موارد از طریق پاپ آپ و مسدود کردن تبلیغات تا دسترسی به دستگاه MIDI و پخش خودکار رسانه.

Edge مانند Chrome است و مانند Chrome کار می کند ، اما ما آن را بیشتر از Chrome دوست داریم: این به طور قابل ملاحظه ای در Mac ما سریعتر است و گزینه های سفارشی سازی عالی هستند.

3.مرورگر Google Chrome

بهترین مرورگر های 2020

این مرورگر محبوب ترین و یکی از بهترین مرورگرهای 2020 است .

سیستم عامل ها: Windows، macOS، Linux، Android، iOS

تقلید صادقانه ترین نوع چاپلوسی می باشد، تصویب مایکروسافت از موتور Chromium برای مرورگر Edge باید Google را نسبت به خود خوب کند.

اما مناطقی وجود دارد که کاندیدای مایکروسافت در واقع ضرب و شتم G بزرگ را می گیرد، که قابل توجه در استفاده از منابع است: Chrome به دلیل تقاضای منابع سنگین بد نام است و می تواند روی سخت افزارهای کم مصرف با حافظه رم محدود قدم بردارد.

Google Chrome

ویژگی جدید Tab Freezing به گونه ای طراحی شده است که می تواند با (یخ زدن) زبانه های پس زمینه به طور خودکار (منجمد) شود، بنابراین آنها از منابع غیرضروری استفاده نمی کنند، اما Chrome کاملاً گرسنه است.

Chrome 79 به هیچ وجه مرورگر بدی نیست. برعکس: این یک مرورگر درخشان با یک کتابخانه عالی از افزودنی ها، پشتیبانی و همگام سازی متقابل پلتفرم، ویژگی های خودکار کامل و برخی ابزارهای عالی برای توسعه دهندگان وب است. این می تواند به شما هشدار دهد اگر ایمیل شما به خطر بیفتد، از جستجوی DNS مطمئن برای ارائه دهندگان سازگار برخوردار است (خود DNS عمومی Google یکی از آنهاست) و بسیاری از محتوای مخلوط خطرناک مانند اسکریپت ها و تصاویر را در اتصالات غیرقابل اطمینان مسدود می کند. همچنین WebXR API را برای AR و VR فعال می کند. و حالت تاریک Chrome را فراموش نکنید، که مرور شب را آسان تر می کند.

همه این ها خوب است، اما ما فکر می کنیم Firefox آن را در محافظت از حریم خصوصی ضرب و شتم می کند، Edge بهتر است که وقت خود را بگذراند و سایر مرورگرهای طاقچه ها با این نگرانی روبرو نیستند که Google فقط کمی در تمام زندگی ما نقش داشته باشد.

4.مرورگر Opera

 

بهترین مرورگر های 2020

یکی از بهترین مرورگر های 2020 درجه 1 که بخصوص برای جمع آوری محتوا مناسب است.

سیستم عامل ها: Windows، macOS، Linux، Android، iOS

Opera غرفه خود را لحظه ای که برای اولین بار اجرا کردید تنظیم می کند: صفحه نمایش چلپ چلوپ شما این امکان را به شما می دهد تا مسدود کننده تبلیغاتی داخلی خود را روشن کنید، از VPN داخلی خود استفاده کنید، کیف پول Crypto خود را برای cryptocurrency روشن کنید، پیام های مرورگر را از نوار جانبی فعال کنید. و بین حالت های تاریک یا تاریک حرکت کنید.

Opera

این یک معرفی خوب برای یکی از بهترین مرورگر های 2020  است، اگرچه شما یک گیمر باشید، باید به جای آن Opera GX را بررسی کنید: این به طور خاص برای گیمرها طراحی شده است و دارای ویژگی های ادغام Twitch و پشتیبانی Razer Chroma است.

Opera یکی دیگر از مرورگرهای مبتنی بر Chromium است، بنابراین عملکرد سریع است و می توانید از افزودنی های کتابخانه Chrome استفاده کنید. همچنین ایده های جالب خود را مانند Flow دارد، که برای افرادی طراحی شده است که اغلب مواردی را که می خواهند بعداً به آنها برگردند، طراحی کرده اند.

همچنین اخبار شخصی وجود دارد ، که یادآور خواننده RSS Feedly ، Apple News یا برنامه رایانه لوحی Flipboard است: این امکان را به شما می دهد تا منابع خبری مورد نظر خود را برای ایجاد یک روزنامه آنلاین شخصی اضافه کنید.

Opera مملو از ویژگی های مفیدی است، اما یکی از موارد مورد علاقه ما دیگر در مرورگر دسکتاپ نیست: Opera Turbo که داده های اینترنت مانند تصاویر را فشرده می کند تا همه چیز سریعتر در اتصالات crap بارگذاری شود، اکنون فقط در مرورگرهای موبایل موجود است. با این وجود حالت صرفه جویی در باتری را تجربه می کنید، بنابراین وقتی بارگیری شما کند باشد حداقل نیازی به نگرانی در مورد مرگ باتری لپ تاپ خود ندارید.

5.مرورگر Vivaldi

 

بهترین مرورگر های 2020

یکی از بهترین مرورگر های 2020 که مرورگر خود را با docking و tab-stacking می توانید بی نظیر بسازید.

سیستم عامل ها: Windows، macOS، Linux، Android (نسخه بتا)

Vivaldi ذهنیت توسعه دهندگان سابق اپرا است و مانند اپرا کارهایی متفاوت با مرورگرهای بزرگ انجام می دهد. در این حالت، بسیار متفاوت است. Vivaldi همه چیز در مورد شخصی سازی است و می توانید همه چیز را از نحوه عملکرد ناوبری تا نحوه عملکرد رابط کاربری تغییر دهید.

Vivaldi

Chromium بار دیگر در اینجا در زیر سطح است (این بدان معنی است که می توانید از اکثر افزودنی های Chrome استفاده کنید) ، اما آنچه در بالا است با سایر مرورگرهای مستقر در Chromium بسیار متفاوت است. می توانید سایتها را به نوار کناری بچسبانید ، نوارهای ابزار را در هر جایی که مناسب باشد بچسبانید و قلمها و نقشه های صفحه را تنظیم کنید. یک پانل یادداشت و همچنین تاریخ معمول و بیت نشانک ها داشته باشید. نحوه کار جستجو را سفارشی کنید و نامهای مستعار را به موتورهای جستجو دهید. نحوه کار کردن زبانه ها و گروه بندی و خیلی موارد دیگر را تغییر دهید.

حتی می توانید تاریخ خود را به شکل نمودار مشاهده کنید تا ببینید چه مقدار از وقت خود را صرف سایت های خاص کرده اید. اگر شما فردی هستید که به جای شروع به کار با وسایل ارتباط برقرار می کنید ، این یک کابوس تولید بالقوه است، اما برای مصرف کنندگان انرژی که دقیقا می دانند چه می خواهند و چگونه می خواهند آن کار کنند بسیار خارق العاده است.

حال شما بهترین مرورگر های 2020 را در اختیار دارید .

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا