مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
سئو و موتورهای جستجوکامپیوتر و اینترنت

کسب درآمد بالا از طریق سئو سایت!

مطالب پربازدید

آیا می‌دانید وب‎سایت‌هایی که در رتبه اول نتایج گوگل هستند، اغلب درآمد بسیار خوبی دارند؟سئو سایت

بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل یا به اصلاح سئو SEO به پروسه‌ای گفته می‌شود که طی آن شخص سئوکار تلاش می‌کند که وب‌سایت را در کلمات کلیدی خاصی به رتبه اول گوگل برساند.

در واقع اشخاص، شرکت‌ها و برندهایی که وب‌سایت خود را به‌صورت حرفه‌ای بهینه‌سازی و سئو کرده‌اند و در کلمات پرجستجو در رتبه اول موتور جستجوی گوگل هستند، همواره درآمد قابل توجهی دارند! حتی در همین شرایط اقتصادی جامعه که برای بسیاری از مردم و کسب و کارها بسیار سخت و دشوار می‌گذرد.

نکته قابل توجه این است که دستیابی به رتبه اول گوگل در کلمات پرجستجو کار ساده ای نیست و با پارتی و رابطه هم کسی به رتبه اول گوگل نمی‌رسد زیرا دستیابی به شرایطی که گوگل یک وب سایت را به عنوان وب سایتی معتبر شناسایی کند و در رتبه اول به کاربران نمایش دهد به تلاش، تخصص و پشتکار بسیاری نیاز دارد.

مطالب پربازدید

سئو اگر براساس الگوریتم‌های جدید گوگل و به‌صورت مستمر در طول زمان انجام شود، باعث قرارگرفتن وب سایت در رتبه اول گوگل می‌شود. اما باید بدانید که سئوی سایت بسیار پیچیده است و سال‌ها زمان می‌برد که یک شخص بتوانید به یک سئوکار حرفه‌ای تبدیل شود.

به‌خصوص که سئو سایت هنوز در دانشگاه‌ها بصورت آکادمیک تدریس نمی‌شود و تنها راه برای اطلاع از الگوریتم‌های جدید گوگل و آشنایی با روش‌های موثر در سئو سایت، مطالعه مقالات آموزش سئو و آزمون و خطاست تا طی زمان طولانی سئوکار بتواند با کسب تجربه فراوان و کسب دانش به روز، مهارت کافی برای سئو را پیدا کند. گرچه حتی برای حرفه ای ترین سئو کاران هم دستیابی به رتبه اول گوگل از نظر زمان و هزینه صددرصد قبل پیش بینی نیست و پروسه سئو برای سایت‌ها و کلمات مختلف متفاوت است.

آیا می‌خواهید از طریق سئو به درآمد میلیاردی دست پیدا کنید؟

اگر بدنبال یکی از پایدارترین روش‌های کسب درآمد در دنیا هستید، قطعا یادگیری سئو سایت به‌صورت حرفه‌ای شما را دیر یا زود به آرزوی‌تان می‌رساند.

بنابراین برای شروع با استفاده از وردپرس wordpress یک وب سایت جدید برای کسب و کار خود راه اندازی کنید و هر روز به‌دنبال مطالعه مقالات آموزشی جدید در زمینه بهینه سازی سایت و سئو باشید.

مطالب پربازدید

مهمترین پارامترهای تاثیرگذار در سئو سایت:

دامین و هاستینگ سایت

طراحی سایت و نمایش مناسب در موبایل

تولید محتوا براساس الگوریتم‌های جدید سئو

استفاده حرفه ای از کلمات کلیدی در تیتر و توضیحات صفحات سایت

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

اتصال سایت به وب‌مسترگوگل و مدیریت حرفه ای سایر ابزار های گوگل مانند گوگل آنالیتیک و …

بر اساس گقته کارسناسان سئو سایت، دریافت بک لینک فالو دائمی Follow Backlinks در قالب رپورتاژ آگهی DPR از سایت های پربازدید که اتوریتی Domain Authority بالایی دارند، مهمترین و تاثیرگذارترین بخش سئو است.

سئو سایت SEO و تبلیغات گوگل SEM  چه تفاوتی با هم دارند؟

گوگل روش دیگری هم برای نمایش سایت‌ها در رتبه اول جستجو دارد با عنوان Google Adwords که برای هر کلیک از ورودی مبلغی را دریافت می‌کند. به این مدل تبلیغات اینترنتی که گوگل ارائه می‌دهد، SEM گفته می‌شود و تبلیغات کلیکی هم در دنیا با نام PPC شناخته می‌شود.

این حرکت را به‌عنوان تبلیغات در گوگل می‌توانید بدون داشتن دانش سئو و بدون نیاز به صرف زمان انجام دهید و شرکت های زیادی هم درایران مجری تبلیغات گوگل هستند. اما باید بررسی کنید که آیا با توجه به اینکه گوگل برای کلمات کلیدی و مهم، ۱ تا ۳ دلار برای هر کلیک دریافت می‌کند آیا اینکار به صرفه هست یا نه!

جالب است که بدانید همین Google Adwords درآمد اصلی گوگل از راه اندازی این موتور جستجوی قدرتمند است.

متداول‌ترین مدل‌های کسب درآمد از طرق وب سایتی که در جستجوی گوگل رنک مناسبی دارد:

فروش محصولات و خدمات از طریق فروشگاه اینترنتی

معرفی محصولات و خدمات از طریق وب سایت شرکت

کسب درآمد از طریق جذب تبلیغات آنلاین برای سایت خبری و سرگرمی

همانطور که می‌دانید امروز همه ما برای یافتن پاسخ هر سوالی و یا خرید هر نوع کالا یا خدماتی در گوگل جستجو می‌کنیم، بنابراین وب‌سایت‌هایی که پس از تلاش فراوان و صرف هزینه‌های بسیار در رقابت با سایر سایت‌ها به موفقیت بیشتری در گوگل دست پیدا کرده‌اند و در رتبه اول کلمات کلیدی مهم نمایش دارند، قطعا می‌توانند درآمد بسیار بالایی را در طول زمان از آن خود کنند.

مطالب پربازدید
منبع
مهرنیوز
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا