مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
ترفندهای کامپیوتری

فیلم گرفتن از صفحه کامپیوتر – بهترین ترفند در ویندوز 10

مطالب پربازدید

فیلم گرفتن از صفحه کامپیوتر در ویندوز 10

 

ما در اینجا فیلم گرفتن از صفحه کامپیوتر در ویندوز 10 را به شما آموزش میدیم. ویندوز 10 یکی از برترین ویندوزها بوده است که اکثریت کامپیوترها و لپ تاپ ها از آن بهره می برند. به همین علت مایکروسافت برای راضی نگه داشتن کاربران خود اقدام به جای دهی ترفندها و ویژگی های بسیار خاص در خود کرده است که از آن ها می توان به فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ اشاره کرد.

این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان که می خواهید از محیط دسکتاپ فیلم بگیرید و سپس آن را در شبکه های اجتماعی به انتشار بگذارید.

فیلم گرفتن از صفحه کامپیوتر

مطالب پربازدید

فیلم گرفتن از صفحه کامپیوتر

شاید یکی از راحت ترین کارهایی که هر کاربر می تواند آن را در ویندوز 10 به انجام برساند، فیلم گرفتن ازمحیط دسکتاپ است. برای اینکار کافیست که کلیدهای ترکیبی Windows Key+G را به صورت کاملا همزمان فشار دهید. با این کار طبق معمول باید یک پیغامی به شما نمایش داده شود که مضمونی به این صورت دارد:

آیا مطمئن بوده اید که در داخل یک محیط بازی هستید؟

فیلم گرفتن از صفحه کامپیوتر

بعد از نشان داده شدن این پیغام کافیست تا بر روی گزینه Yes کلیک کنید. حال دوباره باید دو کلید ترکیبی ذکرشده را دوباره فشار دهید. بعد از این کار یک پنجره کوچک به شما نمایش داده می شود. برای اینکه نرم افزار شروع به فیلم برداری کند باید علامت دایره را انتخاب کنید که این علامت از سمت راست مورد دومی است.

فیلم گرفتن از صفحه کامپیوتر

مطالب پربازدید

به همین سادگی توانستید فیلم گرفتن از صفحه کامپیوتر را فرا بگیرید. همچنین برای اینکه بتوانید به این فیلم های گرفته شده دسترسی کامل داشته باشید، تنها کاری که نیاز دارید انجام دهید رفتن به بخش Game DVR است که این مورد در xbox موجود می باشد. البته نکته جالب تری که در رابطه با این موضوع وجود دارد این است که می توانید در همین بخش شروع به ویرایش فیلم های خود کنید و آن ها را برای دیدن جذاب تر کنید.

فیلم گرفتن از صفحه کامپیوتر

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا