مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
آموزشیموبایل، لپ تاپ، تبلت

آموزش تبدیل گوشی به دوربین مدار بسته با اپلیکیشن Perch

مطالب پربازدید

از روش های گوناگونی برای تبدیل گوشی به دوربین مدار بسته استفاده می شود. یکی از روش هایی که در عین سادگی، دارای عملکرد بسیار خوبی نیز می باشد استفاده از اپلیکیشن Perch می باشد.

برای تبدیل گوشی به دوربین مدار بسته ابتدا باید اپلیکیشن Perch را از گوگل پلی استور (Google Play Store) دانلود کنید و آن را در گوشی اندرویدی که می خواهید به دوربین مدار بسته تبدیل شود نصب کرده و در آن ثبت نام انجام داده و یک اکانت اختصاصی بسازید. برای اینکه بتوانید ثبت نام کنید باید گزینه Sign Up را کرده و آدرس ایمیل خود را در فیلد بالایی وارد کنید و رمز عبور مد نظرتان برای اکانت اختصاصی خود در برنامه Perch را در فیلدهای دوم و سوم وارد کنید و گزینه Sign Up را لمس نمایید.

بعد از این مرحله باید عملیات تبدیل گوشی به دوربین مدار بسته را انجام دهید. در این مرحله وقتی که تصویر زیر نمایان شد، باید گزینه SET UP AS A CAMERA را انتخاب کنید.

آموزش اپلیکیشن Prech، ساخت دوربین مداربسته با گوشی موبایل
تبدیل گوشی موبایل به دوربین مداربسته

در این مرحله پنجره های پاپاپی ظاهر می‌شود که از شما درخواست اجازه دسترسی برنامه Perch به بخش‌هایی از دستگاه اندرویدی از جمله دوربین را ارائه می‌کند. در این پنجره‌ها باید گزینه Allow را انتخاب کنید تا با محیطی شبیه به عکس زیر رو به رو شوید.استفاده از موبایل بعنوان دوربین مداربسته، ساخت دوربین مداربسته با گوشی

مطالب پربازدید

 

در پایین دایره‌ای که منظره پیش روی دوربین دستگاه را نشان می‌دهد، یک نام به دلخواه خود انتخاب کنید (نام محلی که گوشی شما در آن به عنوان دوربین مدار بسته و امنیتی قرار می‌گیرد.). همچنین در این صفحه گزینه‌ Audio Recording وجود دارد که با انتخاب آیکون ON برای این بخش به برنامه Perch اجازه می‌دهید تا علاوه بر تصویر، صدای محیط را هم ذخیره کند.

دو گزینه Connected to Wi-Fi و Plugged In To Power Source هم نشان می‌دهند که دستگاهتان به شبکه وای فای و شارژ متصل است یا خیر؟! پیش از اینکه گزینه Finish را لمس کنید، در نظر داشته باشید که به منظور تبدیل گوشی به دوربین مدار بسته و امنیتی حتما باید دستگاه به شبکه وای فای متصل باشد. همچنین اتصال شارژر به دستگاه سبب می‌شود که از تمام شدن انرژی باتری دستگاه و خاموش شدن آن جلوگیری به عمل آید. پس به این دو مورد دقت کافی داشته باشید.

 

با اجرای این مراحل، گوشی شما به دوربین مدار بسته و امنیتی تبدیل شده است و هر زمان که آیکون “پخش” (Play) را در اپلیکیشن Perch لمس کنید، فیلمبرداری از محیط پیش روی دوربین دستگاه آغاز می‌شود.

مطالب پربازدید

برنامه perch، نرم افزار تبدیل گوشی به دوربین مداربستهشما می‌توانید به صورت زنده از طریق یک دستگاه دیگر که به اپلیکیشن Perch مجهز است، تصویر زنده از محیطی که گوشی قدیمی شما در آن قرار دارد را مشاهده کنید. مثلا فرض کنید که گوشی قدیمی خود را در بخشی از خانه قرار داده‌ایم و گزینه پلی را در اپلیکیشن Perch انتخاب کرده‌ایم. حالا می خواهیم از طریق این برنامه و با استفاده از لپ‌تاپ خود به بررسی و مشاهده تصویر زنده منزلمان بپردازیم.

برنامه کاربردی perch، دوربین مداربسته با موبایل، دوربین مخفی با موبایل

برای انجام این کار باید به سایت getperch.com مراجعه کرده یا برنامه perch را نصب کرده و با وارد کردن مشخصات اکانت خود وارد حساب کاربری اختصاصی که ساخته بودید شوید تا در سمت چپ صفحه لیستی از دوربین‌های در دسترس و مرتبط با اکانت شما نمایان شود. دوربین مربوطه را انتخاب کنید تا بتوانید تصویر آن محیط را که به صورت زنده نمایش داده می‌شود، مشاهده کنید.

در صورت تمایل می‌توانید تنظیمات این بخش را به گونه‌ای انجام دهید که این برنامه، به محض تشخیص حرکت کردن شی یا فرد خاصی در محیط موردنظر به طور خودکار برای شما ایمیل ارسال کند. برای انجام این کار ابتدا بر روی آیکون “بعلاوه” که در گوشه سمت راست و بالای صفحه است،کلیک و سپس مانند عکس زیر، گزینه Action را انتخاب کنید و تیک دو گزینه Phone Notification و Email را بزنید.

تبدیل گوشی به دوربین مداربسته، آموزش برنامه Prech

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

منبع: updato

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا