مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

بررسی و مشخصات گوشی HUAWEI nova 3i – قیمت گوشی

مطالب پربازدید

HUAWEI nova 3i

در بازار امروز که محصولات بر پایه هوشمندسازی و تکنولوژی‌های پیشرفته تولید می‌شوند. برند هوآوی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هوآوی که جزء برندهایی است از راه نرسیده بسیار خوب عمل کرده و از بقیه رقبای خود جلو زده است. همه ما در دنیای پر جنب و جوش به دنبال محصولی هستیم که با صرفه اقتصادی کیفیت بالایی نیز داشته باشد، در اینجا قصد داریم محصولی دیگر از این کمپانی پیشرفته شما را آشنا کنیم. این گوشی از HUAWEI nova 3i نام دارد. این گوشی یک گوشی میانرده است که در سال 2019 در بازار عرضه شد، با ما همراه باشید تا بیشتر با کیفیت گوشی هوآوی  HUAWEI nova 3i آشنا شوید. همچنین مشخصات گوشی هوآوی HUAWEI nova 3i  و قیمت گوشی هوآوی HUAWEI nova 3i مورد بررسی خواهد گرفت.

nova 3i

مشخصات گوشی HUAWEI nova 3i

گوشی HUAWEI nova 3i نسخه پایین تری از سری nova 3 است که توسط کمپانی هوآوی به بازار عرضه شده است، از این جهت تغییر چندانی با سری بالاتر خود نداشته است. جنس بدنه این گوشی از فلز بوده و توسط شیشه پوشانده شده است تا زیبایی منحصر به فردی را برای این محصول ارائه دهد. ابعاد این گوشی مانند سری HUAWEI nova 3i بوده با این تفاوت که nova 3i کمی پهنتر و بلندتر است. نسبت صفحه نمایش به بدنه 83 درصد بوده و دارای ابعاد 7.6×75.2×157.6 است و دارای حاشیه بسیار باریکی است. سنسور اثر انگشت در پنل پشتی این گوشی قرار داشته و وزن این محصول نیز 169 گرم است و از طرفی دارای قابلیت Face Unclock نیز می‌باشد.

جنس صفحه نمایش از IPS LCD بوده و دارای اندازه 6.3 اینچی است تا شما به راحتی از دیدن تصاویر، ویدئو و بازیهای خود نهایت لذت را ببرید. وضوح یا رزولوشن این محصول به اندازه 2340×1080  مگاپیکسل بوده و به راحتی در دست شما جای خواهد گرفت بدون اینکه در دست شما بلغزد.

مطالب پربازدید

HUAWEI nova 3i

باتری این گوشی دارای ظرفیت 3340 میلی آمپر ساعتی است تا نیاز شما را در طول روز برطرف کند. شما می‌توانید به مدت 17 ساعت مکالمه، 15 ساعت وبگردی، 10 ساعت پخش ویدئو و همچنین 4 ساعت ضبط ویدئو از nova 3i استفاده کنید. با استفاده از قابلیت Super Charge به راحتی در طول دو ساعت گوشی خود را شارژ کنید و از این قابلیتها بهره مند شوید.

دوربین گوشی نوا سه آی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است و دارای دیافراگم f/2.2 با فوکوس خودکار، که قدرت تشخیص خودکار حالت و همچنین سنسور دوم قدرت تشخیص رنگ 2 مگاپیکسلی را دارد. دوربین سلفی نیز دارای قابلیت دوگانه دارد و کیفیت 24 مگاپیکسلی آن باعث شده تا جزئیات را با دقت تمام برای شما ثبت کند. حافظه داخلی این گوشی به اندازه 128 گیگابایت و همچنین از پورت رم 4 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

به طور کلی این گوشی در میان گوشی های میانرده قرار میگیرد، اما به نحوه خود از امکانات قابل قبولی بهره مند است به طوری که اگر شما به دنبال یک گوشی با صرفه اقتصادی هستید، nova 3i انتخاب هوشمندانه‌ای است.

برند هوآوی
سیم کارت دو سیم کارت نانو
وزن 169 گرم
حافظه حافظه داخلی 128 گیگ + 4 گیگ رم خارجی
دوربین  48مگاپیکسل
ظرفیت باتری 3440 میلی آمپر ساعت
سال تولید 2019
قیمت 2.990.000 تومان

منبع : huawei

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا