مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

مشخصات فنی گوشی Samsung Galaxy A51 چهارگانه سامسونگ

مطالب پربازدید

Samsung Galaxy A51 چهارگانه سامسونگ

در بازار داغ تولید گوشی و اسمارتفون های هوشمند، سامسونگ نیز از این قافله عقب نمانده و هر روز در صدد تولید محصولات پیشرفته‌تر و هوشمندتر است. یکی دیگر از این محصولات از سری موفق A سامسونگ، Samsung Galaxy A51 می‌باشد. این محصول از سری گوشی سامسونگ A51 یکی دیگر از شاهکارهای کمپانی سامسونگ است که بین طرفداران سامسونگ، محبوبیت خاصی داشته است. با ما همراه باشید تا بیشتر از کیفیت گوشی سامسونگ A51 و قیمت گوشی سامسونگ A51 آشنا شوید. همچنین در ابتدا مشخصات گوشی سامسونگ مدل A51 را به شما معرفی میکنیم.

galaxy a51

مشخصات گوشی Samsung Galaxy A51 را بیشتر بشناسید

در صفحه نمایش این گوشی شما با استفاده از Infinity – O شاهد یک تقارن بهینه سازی شده هستید. نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی با وضوح FHD+ و مجهز به سیستم Super Amold شما را به یک دنیا در ابعاد کوچکتر دعوت میکند که بازی‌ها و ویدئوهای روز را با کیفیت بالاتری در این گوشی دیده و تجربه کنید. حاشیه ظریفی که در دور این قاب به کار رفته است و حداکثر استفاده از صفحه نمایش را برای شما ایجاد خواهد کرد. بدنه این دستگاه از ترکیب چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و صورتی است که به شما این حس را میدهد تا در دنیای رنگین خود با Samsung Galaxy A51 غرق شوید.

این مدل از گوشی سری A سامسونگ باز هم با دوربین چهارگانه خود، توانسته چشم‌ها را مجذوب خودش کند و فضای کاملا طبیعی را برای کاربر ایجاد کند. دوربین اصلی دارای 48 مگاپیکسل، دارای وضوح فوق‌العاده بالاییست که شما به راحتی میتوانید تمام عکس‌ها را در شب و روز با کیفیتی باورنکردنی ثبت کنید. دوربین فوق عریضی آن نیز دارای 12 مگاپیکسل کیفیت است که میتواند با زاویه 123 درجه نمای کاملی از منظره را برای شما ایجاد کند. زاویه دید عریض نیز یکی دیگر از ویژگی‌های باورنکردنی گوشی هوشمند سامسونگ است. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز از کیفیت 32 مگاپیکسلی برخوردار است.

مطالب پربازدید

Samsung Galaxy A51

باتری Samsung Galaxy A51 دارای 4000 میلی آمپر ساعت میتواند شما را از لذت داشتن یک روز خوب بهره‌مند کند. همچنین با قابلیت شارژ سریع 15 واتی به راحتی میتوانید آن را به برق زده و شارژ کنید. حافظه داخلی این گوشی با پردازنده 8 هسته‌ای و 6 گیگابایت رم خارجی عملکرد بسیار متنوعی را برای کسانی که طرفدار بازی‌های پیشرفته هستند ایجاد خواهد کرد. با ایجاد کارت Micro SD حافظه این دستگاه را تا 512 گیگابایت افزایش دهید.

با استفاده از پنل اثر انگشت دیگر اجازه ورود افراد مزاحم به داخل گوشیتان را ندهید. همچنین وجود فناوری Samsung Knox میتواند از دستگاه شما در برابر بدافزارها و تهدیدات مزاحم محافظت کند. بطور کل خرید این گوشی هوشمند به شما این امکان را میدهد تا بار دیگر با دنیای زیبای اطرافتان آشنا شوید و از کیفیت واقعی آن نهایت لذت را ببرید.

برند سامسونگ
سیم کارت دو سیم کارت نانو
دوربین 48 مگاپیکسل (چهارگانه)
رزولوشن 2400×1080FHD+
وزن 128گرم
جنس بدنه ترکیبی شیشه و فلز
حافظه 128 گیگابایت حافظه داخلی – 6 گیگابایت رم
سال تولید 2019
قیمت 5.140.000تومان

منبع : samsung

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا