مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

مشخصات گوشی HUAWEI Y9s و هوشمندسازی بر پایه هوش مصنوعی!

مطالب پربازدید

مشخصات فنی گوشی HUAWEI Y9s

در بازار امروز که محصولات بر پایه هوشمندسازی و تکنولوژی‌های پیشرفته تولید می‌شوند. برند هوآوی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هوآوی که جزء برندهایی است از راه نرسیده بسیار خوب عمل کرده. و از بقیه رقبای خود جلو زده یا حداقل اگر بالاتر نباشد هم رده است. در اینجا قصد داریم محصولی دیگر از این کمپانی را به شما معرفی کنیم. که باز از سری موفق Y است. این اسمارتفون هوشمند از برند هوآوی HUAWEI Y9s نام دارد. این گوشی یک گوشی میانرده اما با کیفیت و همراه با قابلیتهای هوش مصنوعی است. که در سال 2019 در بازار عرضه شد، با ما همراه باشید تا بیشتر با کیفیت گوشی هوآوی HUAWEI Y9s  آشنا شوید. همچنین مشخصات گوشی هوآوی HUAWEI Y9s و قیمت گوشی هوآوی HUAWEI Y9s مورد بررسی خواهد گرفت.

HUAWEI Y9s

مشخصات گوشی HUAWEI Y9s

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این گوشی از سری Y برند هوآوی است که به طور چشمگیری نیز در میان علاقه مندان به گوشیهای اندروید طرفدار پیدا کرده است. صفحه نمایش 6.59 اینچی این گوشی همراه با نمایشگر +FHD با وضوح 1080×2340 پیکسل و همچنین نسبت تصویر به بدنه 91% آن باعث شده. تا شما شاهد یک نمایشگر با رنگهای شفاف‌تر و واضحتر باشید. تا از مشاهده تصاویر و ویدئوهای موردعلاقه و همچنین بازیهای هیجان انگیز خود نهایت لذت را ببرید. تراکم پیکسلی 391PPI نیز این امکان را به شما میدهد تا به راحتی به ترکیب رنگهای مختلف .در این نمایشگر دسترسی پیدا کنید.

HUAWEI Y9s یک گوشی منحصر به فرد در طراحی و تولید پنل است .به طوری که رنگ مشکی آن در هنگام قرار گرفتن در معرض نور، طیف رنگی دیگری را منعکس خواهد کرد. از طرفی نیز طراحی 3 بعدی و خمیده این محصولف به شما راحتی در دست قرار گرفتن این اسمارتفون را میدهد. تا دیگر نگران افتادن و زخمی شدن آن نباشید. این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی کریستالی به بازار عرضه شده است. هوآوی با طراحی مخصوص حسگر اثر انگشت در حاشیه این گوشی این امکان را برای شما فراهم کرده تا در عرض 0.3 ثانیه قفل گوشی را باز کنید. همچنین با ترکیب حسگر اثر انگشت و دکمه خاموش / روشن HUAWEI Y9s   به مدت 1 ثانیه، خاموش کردن دستگاه تنها 3 ثانیه طول خواهد کشید.

مطالب پربازدید

HUAWEI Y9s

از کیفیت دوربین سه گانه این محصول با کیفیت نمیتوان گذشت، همچنین کیفیت این دوربین به اندازه 48 مگاپیکسل است. که به راحتی میتوانید تصاویر خود را به طور واقعی در دنیای مجازی خود ثبت کنید. دوربین فوق عریض 8 پیکسل و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیز یکی دیگر از قابلیتهای منحصر به فرد این محصول است. الگوریتم موجود در کیفیت این محصول، این امکان را برای شما فراهم میکند. تا با فوکوس بر روی جلوه مورد نظر، بهترین حالت خود را به ثبت برسانید. همچنین از حافظه 128 گیگابایتی و رم 6 گیگ آن نمیتوان چشم پوشی کرد. هرکجا که لازم باشد HUAWEI Y9s با حافظه جانبی 512 گیگابایتی به کمکتان می آید.

به طور کلی این گوشی هم از کیفیت بالایی برخوردار است و هم در بین رقبای خود از قیمت مناسبی، پس برای داشتن یک دنیای متفاوت‌تر با هوآوی برای خرید آن هر چه زودتر اقدام کنید.

برند هوآوی
سیم کارت دو سیم کارت نانو
حافظه حافظه داخلی 1282گیگ + 6 گیگ رم خارجی
دوربین 48 مگاپیکسل سه گانه
ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعت
سال تولید 2019
قیمت 3.660.000 تومان

منبع : washingtonpost

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا