مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

ویدیو ‌هایی منتسب به شیائومی Mi Max 3 منتشر شد – فارسی کلاب

مطالب پربازدید

شیائومی Mi Max 3

هر چه به زمان رونمایی شیائومی Mi Max 3 نزدیکتر می‌شویم، جزئیات و اطلاعات بیشتری درباره‌‌ی آن بدست می آید. پیشتر عکس‌هایی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد که نشان داد چه سخت افزاری در آن تعبیه شده است. علاوه بر این به تازگی دو ویدیو از فبلت جدید شیائومی منتشر شده که جزئیات بیشتری را برای طرفداران این برند فاش می‌کند.

تصویر1

ویدئو های منتشر شده

دو ویدیوی کوتاه منتشر شده. در فضای مجازی به دو نسخه طلایی و مشکی شیائومی Mi Max 3 اختصاص دارد . اما اینکه دو گوشی یاد شده ماکت هستند یا خیر، اطلاعات درج شده روی آن می‌تواند. اطلاعاتی از این مدل تلفن هوشمند به کاربران بدهد.

طبق مشخصات بدست آمده. از این ویدیو، شیائومی Mi Max 3 از صفحه نمایش ۶.۹ اینچی بهره می‌برد. و دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی در بدنه‌ی پشتی این موبایل تعبیه شده است . علاوه بر این یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که می‌تواند از نقاط قوت آن به حساب آید.

مطالب پربازدید

تصویر 2

پیش از این گفته شده بود که میان رده‌ی بعدی شیائومی از چیپست. اسنپدراگون ۶۳۶ با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز بهره می‌برد و در نسخه‌هایی با ۳،۴ یا ۶ گیگابایت رم به همراه ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. که می‌تواند دست طرفداران این برند را برای خرید باز بگذارد.

البته زمزمه‌هایی در زمینه‌ی عرضه یک نسخه‌ی پرو از این موبایل به گوش می‌رسد. که طبق آن قرار است شیائومی Mi Max 3 پرو با یک چیپست اسنپدراگون ۷۱۰، دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری مشابه مدل معمولی عرضه گردد. اما هنوز کمپانی چینی این مسئله را تایید نکرده است.



پیش از این کمپانی چینی با انتشار ویدیویی تازه، از معرفی یک موبایل جدید. در روز هفتم خردادماه  خبر داده و با توجه به مشخصات لو رفته اخیر، می توان حدس زد. که Mi Max 3 همان موبایلی است که قرار است در این تاریخ به نمایش گذاشته شود.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا