مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

گوشی نوکیا مدل NOKIA 150

گوشی نوکیا مدل NOKIA 150

مطالب پربازدید

گوشی نوکیا مدل NOKIA 150

گوشی نوکیا مدل NOKIA 150 یکی دیگر از آن دسته از گوشی‌های ساده اما پرکاربرد این برند پرطرفدار و محبوب است. در اینجا قصد داریم تا شما را با مشخصات گوشی نوکیا مدل NOKIA 150 و همچنین کیفیت گوشی نوکیا مدل NOKIA 150 آشنا کنیم. همچنین قیمت گوشی نوکیا مدل NOKIA 150 نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

گوشی نوکیا مدل NOKIA 150
گوشی نوکیا مدل NOKIA 150

مشخصات گوشی نوکیا مدل NOKIA 150

مطالب پربازدید

گوشی نوکیا مدل NOKIA 150 نیز یکی دیگر از سری گوشی‌های ساده اما کاربردی این برند است در بین طرفداران گوشی‌های ساده نیز محبوبین زیادی پیدا کرده است. اندازه صفحه نمایشگر این گوشی به اندازه 2.4 اینچ است که تقریبا در میان گوشی‌های همرده خود از اندازه بالاتری بهره مند است. همچنین یکی از مزایای این گوشی داشتن قابلیت TFT آن بوده که در اغلب گوشی‌های ساده این موجود نیست. ابعاد NOKIA 150 به اندازه 118×50.2×13.5 میلی متر است تا به راحتی در دستان شما جای بگیرد. جنس صفحه از شیشه و همچنین بدنه از پلاستیک مقاوم بوده تا در صورت بروز هرگونه اتفاقی به سادگی از بین نرود.

وزن این گوشی 81 گرم است که این به دلیل ابعاد و همچنین ظرفیت باتری است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. وضوح تصاویر را با کیفیت یا همان رزولوشن 320×240 پیکسل است که باعث شده تا 65000 رنگ در هر مگاپیکسل در ابعاد اینچ برای کاربر نمایش داده شود. این گوشی از خانواده گوشی‌های دکمه ای است و با لمس هیچ سروکاری ندارد. جنس صفحه کیبورد کاملا مقاوم و بالا بوده به طوری که با سرعت بالا قادر به نمایش واژگان بر روی صفحه نمایش است. درصد نسبت صفحه نمایشگر به ابعاد NOKIA 150 30.1 درصد و استاندار صفحه نمایش نیز به اندازه 4.3 پیکسل است.

یکی از معایبی که نوکیا در این سری از گوشی‌های ساده خود آن را از بین برده است، نبود دوربین عکاسی بود. این ویژگی در این سری از گوشی‌های ساده نوکیا ایجاد شده تا رضایت کاربران بیش از پیش جلب شود. کیفیت این دوربین در حد VGA بوده و فاقد قابلیت فیلمبرداری است. همچنین NOKIA 150 از دوربین سلفی نیز برخوردار نبوده که باعث شده با مراجعه به گوشی‌های سال 2008 تا 2010 کمی از محبوبیت آن کم شود.

ظرفیت باتری این گوشی ساده اما پر استفاده به اندازه 1020 میلی آمپر است که برای استفاده تا 15 ساعت به طور مداوم مناسب است. همانطور که در ابتدا اشاره شد وزن این گوشی بسیار کم وده که این به دلیل ظرفیت پایین این گوشی است. برای استفاده روزانه و همچنین استفاده در کنار اسمارت فون های هوشمند NOKIA 150 یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای مشغله‌های کاری خود از آن استفاده کنید. حافظه داخلی ای گوشی باعث شده تا دیگر نیازی به حذف پیام‌های ضروری خود از داخل گوشی نداشته باشید. این گوشی در چهار رنگ مشکی، زرد، قرمز و سفید در بازار عرضه شده است. توصیه ما به شما استفاده از این گوشی به عنوان گوشی دوم است زیرا انتدهی بالا ان نیز باعث می‌شود تا به راحتی در هر زمان و هر کجا به تماسهای ضروری خود پاسخ دهید.

نام برند نوکیا
مدل NOKIA 150
دوربین VGA
وزن 81 گرم
باتری 1020 میلی آمپری
سال تولید 2017
قیمت 380.000تومان

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا