مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

گوشی نوکیا مدل NOKIA130

مطالب پربازدید

گوشی نوکیا مدل NOKIA 130

بار دیگر برند نوکیا قدرتمندتر از همیشه برای تولید گوشی‌های ساده خود به میدان آمده است، NOKIA 130   نیز یکی دیگر از این گوشی‎های ساده بوده که در ادامه قصد داریم شما را با مشخصات گوشی نوکیا مدل NOKIA 130   و همچنین کیفیت گوشی نوکیا مدل NOKIA 130   آشنا کنیم. همچنین قیمت گوشی نوکیا مدل NOKIA 130   نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مشخصات

 گوشی نوکیا مدل NOKIA130
گوشی نوکیا مدل NOKIA130

گوشی NOKIA130 یکی دیگر از محصولات با کیفیت و ساده برند نوکیا است که در میان طرفداران گوشی‌های ساده بسیار محبوب شده است. این گوشی در ابعاد 106×45.5× 13 میلی متر بوده و از وزن 68 گرمی نیز برخوردار است. جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده است می‌تواند در برابر هر حادثه‌ای مقاومت کندف انحنای موجود در بدنه آن نیز باعث جایگیری بهتر در دستان شما شده و باعث می‌شود تا راحتتر تایپ کنید.

مطالب پربازدید

NOKIA130 از خانواده گوشی‌های دکمه‌ای است و شما دیگر شاهد لمسی بودن صفحه نمایشگر آن نخواهید بود، درواقع با استفاده از این گوشی شما به سالهای 2004 تا 2005 خواهید رفت. این گوشی دقیقا بروز شده گوشی‌های موبایل ساده این برند مانند نوکیا 1100 است. صفحه نمایشگر آن به اندازه 1.8 اینچ و از نوع ال سی دی است تا به راحتی بتواند وضوح تصویر یا رزولوشن 160×120 را پردازش کند. NOKIA130 دارای فناوری TFT است که یکی از مزیت‌های این محصول است، از طرفی تراکم پردازش در هر اینچ این محصول 111 مگاپیکسل در هر اینچ بوده تا شما برای صفحه نمایش در این ابعاد براحتی بتوانید واژگان تایپ شده توسط کیبورد را بر روی نمایشگر ببینید و بخوانید.

یکی دیگر از مزیت‌های این محصول حافظه داخلی 8 گیگیابایتی آن است و دیگر مانند گوشی‌عای 105 مجبور به حذف اطلاعات ضروری از داخل موبایل نیستید، از طرفی داشتن رم خارجی 4 گیگابایتی نیز تمام آنچه که باید در یک گوشی ساده وجود داشته باشد را برای کاربر فراهم کرده است. نوکیا از NOKIA130 به طور اسمی نامبرده است؛ یکی از دلایلی که به آن اشاره خواهیم کرد این است که این گوشی موبایل قابلیت پشتیبانی از 32 گیگابایت حافظه جانبی را نیز دارا بوده که باعث می‌شود تا به این محصول به چشم یک گوشی هوشمند اما بدون لمس نام ببریم.

کاربران نوکیا در مدل NOKIA 105  از نبود دوربین بسیار ناراضی بودند، حال نوکیا در NOKIA130 اینکار را برای کاربران انجام داده است، یعنی اضافه کردن گوشی آن هم با لنز VGA که بتوانید تصاویر را با کیفیت نه چندان قوی ثبت کنید. اما از قدیم گفتن ” کاچی به از هیچی”. NOKIA130 از درگاه رادیو و همچنین بلوتوث و فیلهای MP3 و MP4 پشتیبانی می‌کند. از ظرفیت باتری این محصول نیز غافل نشویم که جنس آن از باتری لیتیومی یونی بوده و قابلیت ارجاء 1020 میلی آمپر ظرفیت را در خود دارد. دوربین سلفی در این گوشی موجود نیست و به رنگ‌های قرمز، مشکی و خاکستری نیز در بازار موجود است.

به طور کلی انتخاب مناسبی در کنار گوشی‌های هوشمند بوده و قیمت آن نیز در جدول زیر درج شده است.

نام برند نوکیا
مدل NOKIA 130
حافظه 8 مگابایت+4 گیگ رم + 32 جانبی
دوربین VGA
وزن 68 گرم
باتری 1020 میلی آمپری
سال تولید 2017
قیمت 380.000تومان

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا