مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

گوشی Samsung Galaxy m20 مناسب برای خوش سلیقه‌های اقتصادی

مطالب پربازدید

مشخصات گوشی Samsung Galaxy m20

 امروز که بازار داغ تکنولوژی دائم در حال پیشرفت است، سامسونگ نیز از این قاعده عقب نمانده و سهم خود را به نوعی از این رقابت باز پس گرفته است. سامسونگ در تولید سری‌ مدل‌های خود همواره موفق عمل کرده است. در تولیدات ما‌ه‌های اخیر خود نیز یعنی سری M (گوشی m10 و گوشی m20) نیز توانسته جایگاه ویژه‌ای را برای خود کسب کند. یکی از مدل‌های این سری، Samsung Galaxy m20 نام دارد که در مقایسه با سری‌ ام‌های دیگر پیشرفته‌تر و باکیفیت‌تر است . در اینجا قصد داریم تا شما را بیشتر با مشخصات گوشی m20 و قیمت m20 آشنا کنیم. پس در ادامه معرفی m20 سامسونگ با ما همراه باشید.

سامسونگ m20

آشنایی با Samsung Galaxy m20 – 32GB

مهمترین تفاوت این سری از گوشی‌های سامسونگ با دیگر مدل این برند. وجود طراحی بریدگی قطره‌ای شکل infinity – V است که بر روی پنل جلوی این گوشی قرار دارد . این اسمارتفون دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی بوده و دارای نسبت صفحه 19.5:9 می‌باشد . اگر به دنبال تفاوت سری Samsung Galaxy m20 با سری m10 هستید باید عرض کنیم که اگر این دو مدل را در کنار یکدیگر قرار دهید. کاملا متوجه طراحی مشابه در این دو مدل خواهید بود و تنها تفاوت در ظاهر این گوشی ابعاد آن است. که در ام 20 صفحه نمایشگر بزرگتر است و لبه باریکتری هم دارد . این گوشی در دو رنگ آبی اقیانوسی و ذغالی در بازار عرضه شده و دارای ابعاد 156.4×74.5×8.8 میلی متری است.

دارای وزن 186 گرمی است که این بدلیل باتری 5000 میلی آمپری آن است که این باعث شده تا این گوشی کمی سنگین به نظر بیاید. جنس قاب نیز از پلاستیک فشرده شده می‌باشد. یکی از تفاوت‌های مهمی که در سری ام 20 وجود دارد این است که در این سری شما میتوانید به راحتی از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی استفاده کنید، چیزی که در m10 وجود ندارد.

مطالب پربازدید

Samsung Galaxy m20 

تصاویر در Samsung Galaxy m20 به صورت +Full HD قابل مشاهده است و نوع پنل به کار رفته در این مدل از نوع LCD است که باعث ارتقاء عملکرد آن شده است . M20 دارای دو دوربین 13 و 5 است که در پنل پشتی یکی از این لنزها به صورت عمیق به کار رفته است . و لنز دیگری با هماهنگ سازی زاویه میتواند اثر خوبی را در عکسبرداری ایجاد کند. این اسمارتفون قادر است تا تصاویر را با سرعت 30 فریم بر ثانیه به صورت Full HD ضبط کند که فاقد ایجاد هرگونه نویز است و تصاویر با شفافیت تمام در دسترس شما قرار می‌گیرند.

گلکسی ام 20 مانند سایر گوشی‌های موجود در این برند دارای نسخه پشتیبان از اندروید و Oreo 8.1 اندروید 9.5 می‌باشد . در کل این سری از سری مدل‌های ام از قابلیت‌های بالایی برخوردار است . که اگر مد نظر شما یک گوشی ساده و خوش دست و با قیمت مناسب است. ما به شما Samsung Galaxy m20 را معرفی می‌کنیم.

برند سامسونگ
سیمکارت دو سیمکارت 4G، 3G و 2G
دوربین 13 مگاپیکسل (دوگانه)
اندازه 156.4×74.5×8.8 میلی متر
وزن 186گرم
جنس بدنه ترکیبی شیشه و پلاستیک
حافظه 32 گیگابایت حافظه داخلی – 3 گیگابایت رم
سال تولید 2019
قیمت 2.650.000 تومان

منبع : samsung

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا