مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

اپلیکیشن هایی که باعث خالی شدن باتری گوشی تلفن همراه می شوند

مطالب پربازدید

اپلیکیشن فیسبوکهر وسیله ای طول عمری دارد و گوشی تلفن همراه هم از این قاعده مستثنی نیست. هرچه بیشتر از گوشی استفاده شود به همان نسبت مستهلکتر شده و از کارایی آن کاسته می شود.

همانطور که هر فرد در طول شبانه روز به خواب و استراحت و تجدید نیرو نیاز دارد گوشی تلفن همراه نیز مثل هر وسیله دیگری گهگاهی به استراحت نیاز دارد تا بتواند کارایی خوبی داشته باشد. بنابراین بهتر است زمان هایی که استفاده از گوشی ضرورت ندارد و لازم نداریم به گوشی استراحت بدهیم و برنامه های غیر ضروری (مثل فعال کردن حالت ویبره و…) را غیرفعال و خاموش کنیم چراکه فعال ماندن اپلیکیشن‌ ها و برنامه های بلااستفاده و غیر ضروری باعث کوتاه شدن عمر باتری گوشی می‌شود.

اگر اپلیکیشنی باز باشد (در حالیکه کاملا از آن خارج نشده اید)، در پس زمینه‌ی گوشی تلفن همراه  فعال باقی مانده و علاوه بر اینکه از کارایی و طول عمر باتری می کاهد، حافظه‌ی موقت گوشی تلفن همراه تان را نیز اشغال می‌کند.

سایت AdWeek در گزارشی در این مورد اظهار می کند: شاخص ترین اپلیکیشن‌هایی که بیش از هر اپلیکیشن دیگری باعث خالی شدن باتری می‌شوند،  Google Maps، Snapchat و Facebook هستند.

مطالب پربازدید

همچنین بر اساس گزارش Business Insider  اپلیکیشن فیسبوک که در بین کاربران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل این که حتی زمانی که از آن استفاده‌ای نمی‌شود هم در پس زمینه‌ی گوشی تلفن همرا فعال باقی مانده و باعث کاسته شدن طول عمر باتری شده و حتی سرعت لود شدن اپلیکیشن های دیگر گوشی را نیز کاهش می دهد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا