مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

بررسی مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی S20

مطالب پربازدید

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی S20

در بازار داغ فروش محصولات هوشمند، اسمارت فونها جای خوبی را برای خود پیدا کردند. یکی از این کمپانی‌ها که خیلی هم موفق عمل کرده است، این برند سامسونگ است که پس از معرفی گوشی‌های سری گلکسی خود به بازار توانست جایگاه مناسبی را در بین رقبای خود کسب کند. یکی دیگر از این سری گوشی‌های گلکسی سامسونگ گلکسی S20 نام دارد. این مدل از گوشی سامسونگ سری S20 به قدری پیشرفته است که با جایگاهی که کسب کرده است در رده گوشی‌های آیفون قرار گرفته است. در ادامه با کیفیت گوشی سامسونگ سری S20 و مشخصات گوشی سامسونگ مدل S20 آشنا خواهیم شد. البته قیمت سامسونگ مدل S20 نیز یکی دیگر از بحث‌های جنجالی است.

Samsung Galaxy S20

مشخصات سامسونگ S20

قابلیت عکسبرداری دوربین این گوشی 8K Video Snap این امکان را به کاربر میدهد تا به راحتی لحظات را طبیعی ثبت کند. همچنین قابلیت داشتن سیستم Knox این امنیت را به گوشی میدهد تا هیچ بدافزار و برنامه مخربی نتواند به اطلاعات شخصی شما وارد شود. صفحه نمایش این گوشی دارای قابلیت Infinity – O است که به راحتی میتوانید از قابلیت +HDR10 بهره کفی را ببرید. از سینمای خود نهایت لذت را ببرید، همچنین در صفحه نمایش این گوشی این قابلیت برای کاربر وجود دارد ت سریعاً به لمسی سریع دست پیدا کرد از سرعت بالای آن نهایت استفاده را ببرد.

صفحه نمایش این گوشی دارای محافظ سلامت چشم است که با کم کردن نور آبی به راحتی به رفع خستگی چشم کمک می‌کند، اثر اولتراسونیک نیز با اسکن نگشت شما به صورت سه بعدی امنیت دستگه شما را چند برابر می‌کند. این گوشی تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه دوام می‌آورد. باتری سامسونگ S20 گلکسی 5000 میلی آمپر ساعت است که تمام نیاز شما را برای روشن نگهداشتن در طول یک شبانه روز رفع می‌کند. شارژ فوق سریع نیز یکی دیگر از این قابلیت‌های موجود در گوشی است و شارژ سریع بی سیم در حدود 2.0 در یک چشم به هم زدن گوشی شما را شارژ می‌کند.

مطالب پربازدید

سامسونگ گلکسی S20

حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه خارجی رم 16 گیگابایتی نیز یکی دیگر از مزایای تهیه این محصول بینظیر است. این اسمارت فون خوراکه افرادی است که برای بازی‌های امروز پول زیادی خرج می‌کنند. تاچ سریع آن گوشی قطعاً شما را از همه بازی‌ها برنده بیرون می‌آورد. با استفاده از قابلیت Music Share به راحتی به دنیای دوستان خود از طریق بلوتوث وصل شده و راحت سلیقه موسیقی خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

در بحث دوربین این محصول، کیفیت را 10 برابر کردیم تا از سلفی‌هایتان 40 مگاپیکسل لذت برده و دنیای واقعی را تجربه کنید. با استفاده از قابلیت HDR عکس و ویدئو را با کیفیت باورنکردنی از دل دنیای واقعی به دل دنیای مجازی بکشید. با استفاده از هوش مصنوعی، لرزش را در این گوشی به حداقل رساندیم.

اگر بودجه کافی را برای تهیه این محصول دارید، پیشنهاد خوبی است! از دست ندهید.

برند سامسونگ
سیم کارت دو سیم کارت نانو
دوربین 16 مگاپیکسل (دوگانه)
اندازه 151.7×69.1×7.9میلی متر
وزن 163گرم
جنس بدنه ترکیبی شیشه و فلز
حافظه 128 گیگابایت حافظه داخلی –6 گیگابایت رم
سال تولید 2019
قیمت 15.440.000 تومان

منبع : samsung

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا