مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

بررسی مشخصات گوشی Samsung Galaxy Note 10 متفاوت

مطالب پربازدید

Samsung Galaxy Note 10 دنیای متفاوت

در دنیای امروز فناوری و هوشمندسازی جزء اصلی از زندگی محسوب می شود. سامسونگ نیز از این قافله عقب نمانده و با شیب خیلی ملایمی به پیشرفت خود در این زمینه ادامه میدهد. یکی از این پیشرفت ها در زمینه اسمارتفون است. سامسونگ اخیراً از محصولی رونمایی کرده است که علاوه بر کیفیت بالا، دارای زیبایی منحصر به فردی نیز است.

این محصول Samsung Galaxy Note 10 نام داد که دارای قابلیت‌های منحصر به فردی است. در ادامه قصد داریم تا شما را از کیفیت گوشی سامسونگ Note10 و مشخصات گوشی سامسونگ Note 10 مطلع کنیم. همچنین قطعاً از قیمت گوشی سامسونگ مدل Note 10 شگفت زده خواهید شد.

Galaxy Note 10

مشخصات گوشی سامسونگ سری Note 10

همانطور که در ابتدا به این نکته اشاره کردیم که در این نسل از گوشی سامسونگ فناوری جدیدی را پیاده کرده است. در این مدل از گوشی، سامسونگ تمام دنیا را در یک گوشی به ابعاد 6.3 اینچ برای شما جمع آوری کرده است. طراحی فوق باریک بدنه این گوشی نیز یکی دیگر از زیبایی و کاربردهای منحصر به فرد آن است، وجود دوربین Dynamic AMOLED این امکان را به سلفی شما میدهد تا از روزهای قبل درخشان‌تر به نظر برسید. سرعت و عملکرد بالای این اسمارتفون از نظر ترکیب دو پردازش فوق حرفه‌ای یعنی 7nm و حافظه 128GB باعث شده تا دانلودها بیشتر و بیشتر و حذف کردن کمتر شود.

مطالب پربازدید

Samsung Galaxy Note 10

فضای موجود 256 گیگیابایتی دیگر جای هیچ تردیدی برای شما باقی نخواهد گذاشت. از این نظر دارای رم خارجی نیز است که حدود 8 گیگا بایت را برای شما ساپورت می کند. باتری 4300 میلی آمپر ساعت باعث میشود تا در کل روز از استفاده مداوم از این گوشی هراسی نداشته باشید و با استفاده از شارژ سریع در 30 دقیقه دیگر نگران از دست رفتن زمان نباشید. وجود نویزها و لرزشهای مزاحم در این اسمارتفون از بین رفته و شما به راحتی میتوانید با استفاده از گزینه Super steady از بروز لرزش در تصاویر و فیلمها جلوگیری کنید.

با استفاده از ویرایشگر S  Pen ویدئوهای خود را به راحتی ویرایش کنید. دوربین پشت Samsung Galaxy Note 10 دارای کیفیتی بالا و دارای 2 دیافراگم است و میتوانید به راحتی از Scene Optimizer آن استفاده کنید تا دنیای مجازی خود را به صورت واقعی ثبت کنید. با استفاده از قلم به راحتی فکر کنید و سپس آن را بر روی گوشی ثبت کنید، همچنین با استفاده از قلم میتوانید صدا را تنظیم کرده و هر موقع که دوست داشتید بدون نیاز به اپلیکیشن خاصی بر روی صفحه این گوشی نقاشی بکشید و بنویسید. وزن این گوشی 168 گرم است به راحتی به دلیل طراحی خوش فرم آن در دست شما جا می شود.

این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید صدفی و سفید رنگین کمانی در بازار عرضه شده است. اگر امکان خرید این گوشی برای شما فراهم است فرصت را از دست ندهید.

برند سامسونگ
سیم کارت دو سیم کارت نانو
دوربین 12+16+12مگاپیکسل (چندگانه)
وزن 168گرم
جنس بدنه ترکیبی شیشه و فلز
حافظه 256 گیگابایت حافظه داخلی – 8 گیگابایت رم
سال تولید 2019
قیمت 12.490.000تومان

منبع : samsung

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا