مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلتنرم افزار

فالوور واقعی اینستاگرام برای کسب و کار + بهترین روش افزایش فالوور

مطالب پربازدید

افزایش فالوور اینستاگرام

این روزها افراد زیادی به دنبال افزایش فالوور واقعی اینستاگرام هستند. امادلیل تمایل افراد برای بالابردن فالور  و تلاش برای آن چیست؟ اینستاگرام را می توان از محبوب ترین شبکه های اجتماعی خواند که این روزها توانسته در میان افراد به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. بودن کاربرهای زیاد در این شبکه اجتماعی به عاملی تبدیل شده تا شما با تبلیغ و معرفی کردن کسب و کار خود شانس بیشتری را برای دیده شدن به آن بدهید. به عبارتی دیگر بتوانید مشتری های بیشتری را به دست آورید.

فالوور واقعی اینستاگرام

فروشگاه آنلاین

همچنین شما می توانید حتی بدون داشتن مغازه یک فروشگاه اینترنتی آنلاین را افتتاح کنید. اما مورد دیگری که این روزها بسیار بازار داغی خصوصا میان سلبریتی ها پیدا کرده تبلیغات در ایسنتاگرام است.  شما با داشتن صفحه ایسنتاگرامی که چندین هزار نفر فالور دارد می توانید تبلیغات بگیرید و متناسب با تعداد فالورهای خود در آمد کسب کنید. سلبریتی های مشهوری مانند کریستن رونالدو با گذاشتن هر تبلیغ در صفحه ایسنتاگرام خود مبلغی حدود 40 میلیون دریافت می کنند که این مبلغ را می توان معادل با درآمد سالیانه یک کارمند دانست. بنابراین این موضوع باعث شده که افراد زیادی به دنبال به دست آوردن فالور باشند. اما بهترین برنامه افزایش فالور چیست؟

آیا خرید فالوور اینستاگرام کار درستی است؟

خرید فالوور واقعی اینستاگرام موضوعی نیست که ما آن را برای تمامی افراد تایید کنیم. به عنوان مثال اگه شما تصمیم دارید برای کار خودتان صفحه اینستاگرام باز کنید توصیه ما به شما این است که فالورهایی را به دست آورید که با موضوع کاری شما همخوانی داشته باشد.  صفحه های زیادی هستند که فالورهای کمتری دارند اما فروش آن ها بسیار بالاتر از صفحه هایی هست که چندین برابر آن ها فالور دارند. این موضوع بدین خاطر است که آن ها فالورهای مرتبط تری دارند. به عنوان مثال اگر شغل شما با فروش محصولات آرایشی در میان است اکثر فالورهای شما خانوم هایی هستند که به لوازم آرایشی علاقمند هستند. شما برای فروش بالا باید مخاطبین خود را بشناسید و بدانید آن ها به چه چیزی نیاز دارند.

مطالب پربازدید

فالوور واقعی اینستاگرام

فالوور های ایرانی اینستاگرام

اما اگر هدف شما برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام به دست آوردن تبلیغات است می توانید در ابتدای شروع کار خود فالورهای اینستاگرام ایرانی خریداری نمایید. سپس شما می توانید با روش هایی که در ادامه به شما گفته می شود فالورهای زیادی را به صفجه اینستاگرام خود بیافزایید. اما چیزی که باید باید تمامی کاربرهای اینستاگرام به طور جدی آن را فراموش کنند خریداری فالورهای فیک می باشد. زیرا فالورهای فیک آسیب های جدی را به کسب و کار شما وارد خواهد کرد.

اکنون تمامی افراد می دانند که صفحه اینستاگرامی که ده هزار فالور دارد باید حداقل دو هزار آن را لایک کنند. همچنین برنامه اینستاگرام به سرعت در حال پیشرفت است و به تازگی دارای قابلیت هایی شده که صفحه های اینستاگرام فیک را شناسایی می کند و صفحه آن ها را حذف می کند. بنابراین احتمال وجود خواهد داشت که شما با خرید فالورهای فیک صفحه اینستاگرام خود را از دست بدهید. در ادامه چندین روش را به شما خواهیم گفت که به شما برای به دست آوردن فالورهای واقعی کمک می کند.

راه های افزایش فالور در اینستاگرام چیست؟

پروفایل جذاب و متناسب با حرفه خود انتخاب کنید.( اهمیت پروفایل و بیو را اصلا دست کم نگیرید.)

مرحله بعدی برای افزایش فالور در اینستاگرام استفاده کردن از هشتگ های متناسب با شغل شما می باشد.( استفاده کردن از هشتگ به شما این فرصت را خواهد داد تا افرادی که کلمات مرتبط حوزه فعالیت شما را دنبال می کنند بتواند شما را پیدا کنند.)

مطالب پربازدید

صفحه های اینستاگرامی پیدا کنید که زمینه فعالیت آن ها با شما مشابه می باشد.( تبادل کردن با این صفحه ها به شما کمک خواهد تا فالورهای واقعی و متناسب با فعالیت خود پیدا کنید که منجر به فروش گردد.)

رفتار کاربرهایی که شما را دنبال می کنند تحیلیل کنید.( برنامه ای به نام insight از طرف اینستاگرام در دسترس کاربرهای تجاری قرار گرفته است که به شما کمک می کند که متوجه شوید محتوای ارائه شده توسط شما تا چه حد برای کاربرها جذاب هستند.)

افزایش فالور در اینستاگرام از جمله روش هایی است که اگر به طور جدی آن را دنبال کنید می تواند برای شما منجر به کسب در آمدهای بالا شود. توصیه ما به شما این است که حتما از شبکه اجتماعی اینستاگرام در کسب و کار خود بهره ببرید.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا