مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

شاهکار کمپانی سامسونگ : Samsung Z Flip زندگی در دو تاچ

مطالب پربازدید

مشخصات فنی گوشی Samsung Z Flip

در بازار داغ تولید گوشی و اسمارت فون ها شرکت سامسونگ نیز از این قافله عقب نمانده و هر روز در صدد تولید محصولات پیشرفته‌تر و هوشمندتر است. سامسونگ بعد از تولید گوشی Samsung Galaxy Fold یکی دیگر از این محصولات موفق سامسونگ، Samsung Z Flip می‌باشد. این محصول از سری گوشی سامسونگ Z Flip یکی دیگر از شاهکارهای کمپانی سامسونگ است که بین طرفداران سامسونگ، محبوبیت خاصی داشته است. با ما همراه باشید تا بیشتر از کیفیت گوشی سامسونگ Z Flip و قیمت گوشی سامسونگ Z Flip آشنا شوید. همچنین در ابتدا مشخصات گوشی سامسونگ مدل Z ّFlip را به شما معرفی می کنیم.

Samsung Z Flip

مشخصات گوشی Samsung Z Flip

این گوشی تمام صفحه یک گوشی با قابلیت تاشو و به راحتی در جیبتان قرار میگیرد، این گوشی نیز مانند خیلی دیگر از گوشیهای این برند توانست پرچمدار کره جنوبی در بازار روز دنیا باشد. این گوشی در سه رنگ مشکی، بنفش و طلایی براق در بازار عرضه شد. در صفحه نمایش این گوشی شما شاهده کاهش رنگ آبی هستید زیرا وجود برنامه Dynamic AMOLED این امکان را فراهم می‌آورد تا از خستگی چشمان شما کاسته شود. صفحه نمایش این گوشی 6.7 اینچی است و قابلیت جذابی که دارد این است که با توجه به صفحه شیشه‌ای ولی کاملاً تاشو است زیرا این بدلیل فوق ظریف بودن شیشه آن است. همانطور که در گوشی تاشو قبل اشاره کرده بودیم، در این مدل نیز به دلیل داشتن برنامه Sweepr مانع از ورود و قرار گرفتن گرد و غبار در آن می‌شود.

Samsung Z Flip

اندازه صفحه در ابعاد 170 میلی متری و وضوح تصویر 2636×1080 FHD+ میباشد و دارای قابلیت Super AMOLED است که این وضوح را برای شما بیشتر خواهد کرد. دوربین پشت این گوشی 24 مگاپیکسل است که ثبت دنیای منحصر به فردی را برای شما ایجاد خواهد کرد. حافظه داخلی این گوشی 256 گیگ و دارای رم خارجی 8 گیگابایتی است. این گوشی برای اتصال به دوسیم کارت نانو قابل حمل است و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.

مطالب پربازدید

حسگر اثر انگشت این امکان را برای شما فراهم میکند تا به راحتی از امنیت بالای Samsung Z Flip لذت ببرید، همچنین وزن خیلی کم 183 گرمی این محصول باعث می‌شود تا به راحتی آن را در دست گرفته و از خطرات احتمالی هراسی نداشته باشید. این گوشی دارای باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و لیتیوم دار این گوشی برای داشتن یک دنیا متفاوت شما را شگفت زده خواهد کرد. همچنین که شما به راحتی می‌توانید یک روز کامل از آن استفاده کنید. استفاده تا 13 ساعت از اینترنت و 35 از مکالمه دیگر جای هیچ نگرانی برای روزمرگی شما نخواهد گذاشت.

اگر از آن دسته از افراد هستید که داشتن یک گوشی فوق پیشرفته برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، پیشنهاد میکنیم اگر بودجه کافی برای تهیه ان را نیز دارید همین حالا برای خرید اقدام کنید.

برند سامسونگ
سیم کارت دو سیم کارت نانو
دوربین 24 مگاپیکسل (چندگانه)
رزولوشن 2636×1080FHD+
وزن 183گرم
جنس بدنه ترکیبی شیشه و فلز
حافظه 256 گیگابایت حافظه داخلی – 8 گیگابایت رم
سال تولید 2019
قیمت 33.290.000تومان

منبع : samsung

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا