مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی مدل A50s – بررسی کلی گوشی

مطالب پربازدید

سامسونگ گلکسی A50s

 در بازار داغ تولید محصولات بر پایه تکنولوژی‌های هوشمند، سامسونگ نیز یکی دیگر از این برندهای در حال توسعه و پیشرفت است که همواره در صدد تولید محصولاتی با کیفیت و در این حال با قیمت مناسب است. بعد از این که سامسونگ در تولید سری J خود در بازار موفق عملکرد خوبی داشت، بار دیگر نیز با محصول سری A نیز توانست آن جایگاه اصلی را دوباره تصاحب کند . سامسونگ گلکسی A50s نیز یکی دیگر از این محصولات است . گوشی سامسونگ سری A50s را در اینجا برای معرفی در نظر گرفتیم. در اینجا از قیمت گوشی سامسونگ A50s و کیفیت گوشی سامسونگ A50s شما را با خبر خواهیم کرد. همچنین در ابتدا مشخصات گوشی سامسونگ A50s را برای شما مطرح خواهیم کرد.

Galaxy A50s

مشخصات گوشی Samsung Galaxy A50s را بیشتر مطالعه کنید

صفحه نمایش این گوشی 6.4 اینچ است و دارای تراشه Infinity – U می‌باشد . این گوشی به دلیل طراحی خاصی که دورتادور صفحه قاب ندارد و شما به راحتی میتوانید در دنیای FHD+ آن غرق شوید . از نظر زیبایی و ظرافت این اسمارتفون رنکینگ بالایی را در نظر گرفته است به طوریکه دارای رنگ بندی آبی و زرد براق و مشکی است. که همه آن‌ها دارای یک جلوه خاصی هستند. بدنه نازک آن به راحتی در دست شما قرار خواهد گرفت و این امکان را به شما میدهد. تا به راحتی از فضای سه یعدی آن نهایت لذت را ببرید.

دوربین سه گانه در این گوشی میتواند تا 132 درجه را تشخیص دهد. و این دقت عکس برداری را به طور شگفت انگیزی بالا میبرد. همچنین دوربین 25 مگاپیکسلی آن نیز برای ثبت تصاویر با عمق 5 مگاپیکسل یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از سامسونگ گلکسی A50s می‌باشد. شما میتوانید با انتخاب گزینه بهینه سازی به راحتی بر روی گزینه مورد نظرتان فاکوس کرده. و جلوه واقعی و حقیقی را برای خود ثبت نمایید. دوربین سلفی این اسمارتفون نیز دارای شناسایی وضوح تصاویر در شب و روز است که این باعث می‌شود تا شما لحظات را واقعی به تصویر بکشید.

مطالب پربازدید

سامسونگ گلکسی A50s

وجود حسگر اثر انگشت در کنار دوربین این گوشی این امکان را به شما میدهد تا از امنیت بالای آن با خبر شوید. همچنین قدرت تشخیص چهره راه گشای شما برای ورود به دنیای شماست . باتری این گوشی دارای ذخیره 4000 میلی آمپری است که قابلیت شارژ سریع را نیز در خود دارد که این امکان را به شما می‌دهد. به راحتی در طول یک شبانه روز از این دستگاه با خیال راحت استفاده کنید.

وجود سیستم Bixby شرایط دسترسی سریع را برای شما فراهم می‌کند. به طوریکه به راحتی میتوانید به گوشی فرمان صوتی داده و به بقیه کارها رسیدگی کنید. رزولوشن این صفحه نمایش در اندازه 2340×1080 و دارای حافظه رم 4 گیگ و دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت است.

به طور کلی این محصول یعنی سامسونگ گلکسی A50s یکی دیگر از محصولات موفق این برند. یعنی برند سامسونگ است که شما با پرداخت هزینه مناسب در مقابل بقیه برندها از یک اسارتفون همه کاره بهره مند خواهید شد.

برند سامسونگ
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 25 مگاپیکسل (دوگانه)
رزولوشن 2340×1080 مگاپیکسل
وزن 166 گرم
جنس بدنه ترکیبی فلز و شیشه
حافظه 128گیگابایت حافظه داخلی – 4 گیگابایت رم
سال تولید 2019
قیمت 4.530.000تومان

 منبع : samsung

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا