مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی فولد 5G

مطالب پربازدید

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی فولد G5

در این عصر همه شرکتهای تولید محصولات هوشمند اعم از سامسونگ می‌کوشند تا بهترین و پیشرفته‌ترین محصولات خود را در بازار با مشتریان خود به اشتراک بگذارند. یکی دیگر از این محصولات، اسمارتفون‌های برند سامسونگ است که بسیار پرطرفدار شده و در این میان تولید گوشی سامسونگ گلکسی فولد 5G بسیار غوغا کرده است. گران قیمت‌ترین گوشی وارد شده به بازار لقب گرفته و بعد از رفع مشکلات محدودی که در سری قبل داشت، اینبار با قدرت عمل کرده است. لذت داشتن این گوشی با کیفیت و منحصر به فرد شما را شگفت زده خواهد کرد.

ما به شما محصول سامسونگ گلکسی فولد 5G را پیشنهاد می‌کنیم که گوشی هوشمند تاشو است. این سری از سری Galaxy گوشی سامسونگ، دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای است که در ادامه با ما باشید تا با مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی فولد 5G آشنا شوید. همچنین کیفیت گوشی سامسونگ Fold 5G و قیمت گوشی سامسونگ Fold 5G نیز بررسی خواهد شد.

galaxy Fold 5G

مشخصات گوشی Samsung Galaxy Fold 5G

این گوشی خوشتراش و زیبا، دارای اسنپدراگون 855 و دارای اندازه صفحه نمایش بازشو 7.3 اینچی است. رزولوشن این گوشی به اندازه 1536×2152  میباشد و اندازه صفحه نمایش در حالت بسته 4.6 اینچ میباشد که در این حالت نیز دارای رزولوشن 720×1680 خواهد بود. این گوشی دارای باتری دوگانه‌ای است که هر کدام از آنها دارای یک پتانسیل جداگانه هستند. در این مدل یعنی سامسونگ گلکسی فولد 5G باتری تعبیه شده در آن 4235 میلی آمپر ساعت است. که به راحتی برای استفاده یک شبانه روز و استفاده همزمان از بازیهای متنوع کاملاً مناسب است. به دلیل حساس بودن روزنه و قسمت تاشوی این گوشی، از قابلیت استفاده کرده. تا به راحتی از ورود گرد و غبار در آن جلوگیری شود . نگران باز شدن و جدا شدن ناگهانی این گوشی نباشید . زیرا در این مدل سامسونگ این مشکل را به کلی برطرف کرده است.

مطالب پربازدید

سامسونگ گلکسی فولد 5G

این گوشی دارای 6 دوربین است که 3 گوشی در پنل پشتی این گوشی، دو دوربین در داخل و یک دوربین نیز در خارج بر روی صفحه آن قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه‌ی کناری تاشو گوشی قرار دارد. این گوشی تک سیم کارت نانو است و دارای وزن 263 گرمی است که برای یک گوشی تاشو کاملاً عادی است و همچنین دو باتری بودن آن نیز بی تاثیر نیست.

ابعاد این گوشی در 6.9×117.9×160.9 میلی متری آن هم در حالت باز می‌باشد. و تراکم پیکسلی این محصول در حد 362 پیکسل بر اینچ است که این یعنی پردازش همزمان 16 میلیون رنگ . یکی دیگر از قابلیتهایی که در این گوشی وجود دارد. شارژ سریع 15 واتی، شارژ بیسیم 15 واتی و شارژ معکوس 9 واتی است که این امکان را به کاربر میدهد. تا هر زمان که شارژ  سامسونگ گلکسی فولد 5G تمام شد، به راحتی دوباره آن را شارز کند و به دنیای در ابعاد 7.3 اینچی خود بازگردد.

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که داشتن یک گوشی فوق حرفه‌ای برای شما اهمیت دارد و بودجه کافی برای تهیه آن نیز دارید، ما به شما Samsung Galaxy Fold 5G پیشنهاد می‌کنیم.

برند سامسونگ
سیم کارت تک سیم کارت
دوربین 12+12+16 مگاپیکسل (چندگانه)
اندازه 6.9×117.9×160.9میلی متر
وزن 362 گرم
حافظه 512 گیگابایت حافظه داخلی – 12 گیگابایت رم
سال تولید 2019
قیمت 30.300.000 تومان

منبع : samsung

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا