مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

مشخصات گوشی هوآوی HUAWEI Mate 20 و قابلیت های گوشی

مطالب پربازدید

HUAWEI Mate 20 و کلی قابلیت

همانطور که در معرفی‌های قبلی اشاره کرده بودیم. برند هوآوی HUAWEI Mate 20 در طی چند سال اخیر در ارائه و عرضه محصولات خود به بازار بسیار درخشان عمل کرده است. در این بخش قصد داریم تا شما با یکی از خوش تراشترین و پیشرفته‌ترین محصول این برند آشنا کنیم.

این شما و این هم HUAWEI Mate 20 از کمپانی هوآوی . Mate 20 یک اسمارتفون به تمام عیار است. به طوریکه در سال 2019 با عرضه آن در بازار بسیاری از توجه‌ها را به خود جلب کرد. در ادامه با ما باشید. تا با مشخصات گوشی هوآوی مدل Mate 20 و همچنین کیفیت گوشی هوآوی مدل Mate 20 آشنا شوید. همچنین معرفی کردن قیمت گوشی هوآوی مدل Mate 20 نیز خالی از لطف نمی‌باشد.

HUAWEI Mate 20

مشخصات گوشی HUAWEI Mate 20

بی شک شما در اولین نظر، مجذوب طراحی ظریف این گوشی خواهید شد. مثل همیشه هوآوی در این گوشی نیز سلیقه خود را به کار بسته و پنل پشت آن را از جنس شیشه تولید کرده است. و ایجاد حاشیه‌های آن نیز مانند همیشه جایگیری را در دست آسانتر خواهد کرد. پنل پشت این گوشی قابلیت تغییر رنگ دارد. به صورتی که میتواند از رنگ آبی به مشکی و از مشکی به بنفش تغییر رنگ می‌دهد . سنسور حسگر اثر انگشت در پنل پشت و همچنین دوربین Leica یکی دیگر از طراحی‌های مجذوب کننده HUAWEI Mate 20 می‌باشد.

مطالب پربازدید

صفحه نمایش این گوشی در ابعاد 6.39 اینچ و همچنین از نوع OLED بودن باعث شده تا کیفیت مشاهده و دید. بصری شما بالا رفته و از مشاهده تصاویر و ویدئوی خود در این اسمارتفون نهایت لذت را ببرید . رزولوشن این دستگاه به اندازه 2244×1080 پیکسل است. و یکی از نکات مثبت آن این است که در صورتی که شارژ موبایل در حال کاهش باشد. HUAWEI Mate 20 به طور خودکار رزولوشن را پایینتر آورده و مانع از خاموش شدن دستگاه خواهد شد.

هوآوی Mate 20

دوربین موجود در این دستگاه یکی از ترندهای سال 2019 است زیرا این دوربینها چندگانه هستند. این دستگاه نیز دارای ماژول سه گانه است و دارای یک لنز فوق پیشرفته با کیفیت 16 مگاپیکسل. و یک لنز با کیفیت 12 و همچنین لنز دیگری با کیفیت 8 مگاپیکسل. و با دیافراگم‌های به ترتیب F/1.8، F/2.2، F/2.4 می باشد. وجود فیلترها و جلوه‌های موجود در این دوربین باعث شده .تا شما به راحتی جلوۀ مورد نظر خود را ثبت کنید. بدون آنکه از زوم کردن بر روی تصاویر کیفیت آنها کم شود. از لنز 24 مگاپیکسلی HUAWEI Mate 20 غافل نشوید زیرا اگر از عاشقان سلفی باشید، این یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. همنین علاوه بر ثبت عکس با کیفیت شما به راحتی میتوانید با استفاده از دوربین جلو گوشی خود را باز کنید.

حافظه داخلی این دستگاه به اندازه 128 مگاپیکسل بوده و در حال حاضر به دو صورت 4 و 6 گیگابایت رم خارجی در بازار عرضه شده است. باتری این دستگاه نیز دارای ظرفیت باورنکردنی 4000 میلی آمپر ساعت است تا شما برای کارهای روزانه خود نیز دغدغه نداشته باشید، همچنین با استفاده از شارژ سریع در کمتر از یک ساعت HUAWEI Mate 20 را 50 درصد شارژ کنید.

برند هوآوی
سیم کارت دو سیم کارت نانو
حافظه حافظه داخلی 128 گیگ +6/4 گیگ رم خارجی
دوربین 48 مگاپیکسل
ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعت
سال تولید 2019
قیمت 6.460.000تومان

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا