مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

مشخصات گوشی هوآوی HUAWEI Y9 Prime 2019 – قیمت گوشی

مطالب پربازدید

مشخصات فنی گوشی huawei y9 prime

در بازار امروز محصولات هوشمند، هوآوی نیز از این قافله عقب نمانده و با سرعت هرچه تمام به سمت پیشرفت و هوشمندسازی محصولات خود گام بر میدارد. محصولات هوشمند هوآوی که در این بازار جایگاه ویژه بدست آورده است، مخصوصا گوشی هواوی سری Y از اولین مدل تا مدلی که امروز قصد معرفی آن را داریم، هر کدام دارای قابلیتهای مختلف و قیمت مناسب هستند تا شما با هر نوع سلیقه و قدرت خرید شانس داشتن یک گوشی هوشمند را داشته باشید. گوشی هوآوی مدل HUAWEI Y9 Prime 2019 یکی دیگر از محصولات برند هوآوی است که شما با یکبار استفاده از آن دیگر دلتان نمی‌خواهد آن را از خود جدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با HUAWEI Y9 Prime 2019  و HUAWEI Y9 Prime 2019  آشنا شوید. ابتدا شما را با مشخصات این گوشی یعنی huawei y9  آشنا خواهیم کرد.

huawei y 9 prime

مشخصات گوشی HUAWEI Y9 Prime 2019

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم از سری از گوشی برند هوآوی، این سری یعنی سری Yبسیار موفق عمل کرده و تقریباً تمام گوشی‌های این مدل هم از قیمت مناسب و هم از کیفیت های بالا و قابل قبول بهره مند هستند. این گوشی یعنی HUAWEI Y9 Prime 2019 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از کیفیت بالایی برخوردار است به طوری که دارای 6.59 اینچ از اندازه صفحه نمایش می باشد تا شما از دیدن عکس و فیلم، بازی کردن و خواندن کتاب در این گوشی تمام صفحه نهایت لذت را ببرید.

هوآوی مدل HUAWEI Y9 Prime 2019

دوربین‌های هوشمند این گوشی از برند هوآوی چه در سلفی و یا چه در پنل پشت این گوشی به طور شگفت انگیزی با کیفیت هستند. دوربین سلفی این گوشی از کیفیت 16 مگاپیکسلی بهره مند است. از طرفی این گوشی قابلیت ارائه عکس های سلفی را در 8 منظره دارد. پس به راحتی آن در دست گرفته و از ثبت لحظه مورد نظر خود نهایت استفاده را ببرید. دوربین پشت این محصول نیز چشم ها را به خود خیره می کند. دوربین اصلی که دارای کیفیت 16 مگاپیکسلی است و دو لنز دیگر هر کدام با کیفیت 8 و 2 مگاپیکسل به ترتیب عمل تنظیم درجه عکس و همچنین عمق عکس را در تصویر به عهد دارند.

مطالب پربازدید

huawei y 9 prime

با استفاده از دوربین سلفی در این محصول از برند هواوی یعنی huawei y 9 prime

شما میتوانید بر روی جلوه مورد نظر خود فوکوس کنید و آن را سه بعدی جلوه دهید. همچنین با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی این محصول به راحتی میتواند همزمان 22 الگوریتم را دسته بندی کرده و 500 منظره را نیز تشخیص دهد. حافظه این دستگاه علاوه بر 4 گیگ رم خارجی توسط 128 گیگا بایت دیگر نیز پشتیبانی می‌شود و همچنین باتری آن نیز که دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی است. شما را به دنیای تجربه دعوت خواهد کرد.

به طور کلی اگر به دنبال گوشی با کیفیت و با قیمت مناسب هستید هوآوی HUAWEI Y9 Prime 2019 یکی از این هاست.

برند هوآوی
سیم کارت دو سیم کارت نانو
دوربین 13+2 مگاپیکسل (دوگانه)
ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعت
سال تولید 2019
قیمت 3.080.000تومان

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا