مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

مشخصات گوشی سامسونگ کلکسی J8 – قیمت گوشی

مطالب پربازدید

بررسی گوشی سامسونگ کلکسی J8

در بازار داغ محصولات هوشمند امروز، سامسونگ در بسیاری از این محصولات توانسته جایگاه مناسبی را برای خود پیدا کند. همانطور که در متون قبلی نیز به این نکته اشاره کردیم، سامسونگ در سری J خود عرضه موفقی در بازار داشت. که این باعث ظهور سری موفق دیگری به نام A شد. این مدلی که در اینجا قصد معرفی آن را داریم، از خانواده موفق J است در اینجا قصد معرفی گوشی Samsung Galaxy J8 را از گوشی سامسونگ سری J را داریم . با ما همراه باشید تا بیشتر با کیفیت گوشی سامسونگ کلکسی J8 و مشخصات گوشی سری J8 آشنا شوید. همچنین قیمت گوشی سامسونگ سری J8 نیز شما را شگفت زده خواهد کرد.

Galaxy J8

مشخصات گوشی سامسونگ مدل J8

خودتان را برای تلفیقی از رنگهای زیبا آماده کنید. در این مدل از سری جی گوشی‌های سامسونگ، شاهد تلفیق رنگ بی نظیری در صفحه نمایش 6 اینچی خود هستید، به طوری که با نسبت تصویر 18.5:9 پوشش سرتاسری صفحه نمایش با کمک کیفیت Super AMOLED HD+ برای شما یک دنیای نامحدود را ایجاد خواهد کرد . این مدل از گوشی های سامسونگ بسیار ساده و سبک هستند و در واقع سیالیت را به رخ میکشند و به نوعی که شما دوست ندارید لحظه‌ای آنرا از دستان خود جدا کنید . همچنین سامسونگ کلکسی J8 در رنگ های متنوعی نظیر آبی، یاسی، سرخاب و خاکستری در بازار عرضه شده است.

با کمک برنامه App Pair شما به راحتی هم میتوانید از دیدن فیلمهایتان لذت ببرید و همزمان پیامهای روزتان را چک کنید. با استفاده از دوربین پیشرفته در این سری از گوشی سامسونگ یعنی J8 به راحتی میتوانید . پس زمینه را محو کنید و تمرکز خود را بر روی جلوه اصلی بگذارید . اگر در مکانی هستید که امکان عکسبرداری با نور کافی برای شما فراهم نیست. با استفاده از فناوری های به کار رفته در دوربین پشت و جلو این امکان برایتان ایجاد میشود تا در سه لول از نور فلش تصویرتان را ثبت کنید.

مطالب پربازدید

Samsung Galaxy J8

با استفاده از اموجی‌های موجود در برنامه دوربین جذابیت و سرگرمی را به دنیای ثبت لحظات خود هدیه دهید . تشخیص چهره در این مدل از گوشی نیز یکی دیگر از قابلیتهای اصلی برای امنیت گوشی شماست که سامسونگ جی 8 این را به شما هدیه داده است. با استفاه از برنامه مخصوص پیامهای شخصی و پیامهای کاری خود را از هم جدا کنید. و فضای مرتب شده ای را برای خودتان ترتیب دهید. با استفاده از فضای ذخیره سازی داخلی 15 گیگابایتی به راحتی از ذخیره محتوای خود لذت ببرید و نگران حذف آنها نباشید.

باتری این گوشی 3500 میلی آمپر ساعت است که برای یک روز کامل میتوانید از آن استفاده کنید. و وزن 177 گرمی کمی برای ابعاد آن زیاد است اما با استفاده از محافظ میتوانید این مشکل را حل کنید. به طور کلی تهیه محصولی با کیفیت و هوشمند آن هم با قیمتی مناسب در بازار داغ امروز کمی سخت است که سامسونگ کلکسی J8 این مشکل را حل خواهد کرد. پس اگر قصد خرید دارید همین حالا اقدام کنید.

برند سامسونگ
سیم کارت دو سیم کارت 4G، 3G و 2G
دوربین 13 مگاپیکسل (دوگانه)
وزن 177 گرم
جنس بدنه ترکیبی شیشه و پلاستیک
حافظه 15 گیگابایت حافظه داخلی – 2 گیگابایت رم
سال تولید 2018
قیمت 2.600.000 تومان

منبع : samsung

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا