مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

ویژگی های گوشی HUAWEI nova 4 و مشخصات فنی

مطالب پربازدید

HUAWEI nova 4 و دنیای سرگرمی

همانطور که قبلاً هم به این موضوع اشاره کردیم، کمپانی هوآوی با توجه به این که چندسالی است به ردۀ شرکت هایی پیوسته است که در دنیا در حال تصاحب مقاوم اول هستند. یکی از این محصولات که HUAWEI nova 4 با آن در صدد جلب رضایت مشتری است، سری nova این کمپانی نام دارد که با طراحی‌های منحصر به فرد حسابی خوش درخشیده است.

نام این مدل از سری نوا، HUAWEI nova 4 نام دارد که دارای عملکرد بالا و پردازنده سریع است. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات گوشی هوآوی مدل nova 4 و کیفیت گوشی هوآوی مدل nova 4 آشنا شوید. همچنین در آخر قیمت گوشی هوآوی مدل nova 4 نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

HUAWEI nova 4

مشخصات گوشی HUAWEI nova 4

طراحی این گوشی بسیار چشمگیر است به طوری که در نگاه اول متوجه خواهید شد که این گوشی از برند HUAWEI nova 4 است. پنل پشتی این گوشی از جنس شیشه بوده و نوع طراحی حاشیه این گوشی باعث می‌شود. تا به راحتی آن را در دست گرفته و احساس هیچگونه اتفاق نظیر افتادن در کاربر رخ ندهد. پنل پشتی که از جنس شیشه است اما در حاشیه از فلز استفاده شده. و همچنین حسگر اثر انگشت نیز در پنل پشتی در کنار دوربین قرار گرفته و دوربین ها به حالت برجسته طراحی شده‌اند. مانند سری‌های قبلی استفاده از شیشه باعث میشود تا لک ایجاد شود اما از نظر دیگر باعث خواهد شد تا به راحتی در دست شما جای گیرد.

مطالب پربازدید

این مدل از گوشی HUAWEI nova 4 در دو رنگ صورتی کلاسیک، آبی شفق قطبی، مشکی و سفید در بازار عرضه شده است. و خاصیت ارگونومیکی آن حفظ شده و باعث میشود. تا شما از آن احساس خوبی داشته باشید. اندازه این گوشی در ابعاد 7.8×75.1×157 میلی متر است. و دارای 172 گرم وزن است که کاملاً متناسب با این ابعاد است.

هوآوی nova 4

نمایشگر HUAWEI nova 4 این گوشی از جنس LCD FullView است و حدود 86 درصد از صفحه را اشغال کرده. که البته با لبه باریک این گوشی و منحنی موجود در آن باعث شده تا تقریباً از تمام اندازه صفحه نمایشگر استفاده شود. از نظر کیفیت صدا میتوان گفت که بلندگویی با شدت صدای 76 دسی‌بل را داراست که این برابر با یک اتاق کوچک است. همچنین نور و روشنایی این صفحه نمایش به گونه‌ای بوده. که هنگام تابش نور مستقیم و خورشید هم نیز برای خوانش مشکلی وجود نداشته باشد.

دوربین اصلی HUAWEI nova 4 که در پنل پشت قرار دارد سه گانه است. و از کیفیت 48 مگاپیکسلی برخوردار است (البته در برخی از ورژن‌ها ممکن است که کیفیت این لنزها به 20 برسد). دوربین سلفی نیز از هوش مصنوعی ایجاد شده. تا بر روی جلوه فوکوس کرده و به طور خودکار آنرا ویرایش کند. به طور کلی با ثبت تصاویر. در این سلفی دنیای واقعی و رنگی خود را ثبت خواهید کرد. باتری این گوشی از ظرفیت 3750 واتی برخوردار بوده .و دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی و از رم 8 پشتیبانی میکند.

در کل اگر شما بدنبال یک اسمارتفون هستید. که همه امکانات را دارا باشد و از بازی PUBG نیز پشتیبای کند، پیشنهاد ما به شما HUAWEI nova 4 خواهد بود.

برند هوآوی
سیم کارت دو سیم کارت نانو
حافظه حافظه داخلی 128 گیگ +8 گیگ رم خارجی
دوربین 48 مگاپیکسل
ظرفیت باتری 3750 میلی آمپر ساعت
سال تولید 2018
قیمت 5.980.000تومان

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا