مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

گوشی نوکیا مدل C1

مطالب پربازدید

گوشی نوکیا مدل C1

در ابزار داغ و موفقیت تولید لوازم هوشمند، رقابت و تولید محصولات باکفیت بسیار بالا گرفته است. اما برندهایی هستند که سال‌های سال است برای مشتریان خود ثابت شده‌اندف یکی از آنها برند نوکیا است. این شرکت محبوب نزدیک به 5 دهه است که در فنلاند شروع به فعالیت کرده است. از همانطور که گوشی‌های این برند فنلاندی را مرور می‌کنیم به مدل NOKIA C1 می‌رسیم؛ این مدل از سری گوشی‌های نوکیا هم از کیفیت بالایی برخوردار است و هم قیمت مناسبی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات گوشی نوکیا مدل NOKIA C1 و کیفیت گوشی نوکیا مدل NOKIA C1 آشنا شوید. همچنین قیمت گوشی نوکیا مدل NOKIA C1 شما را شگفت زده خواهد کرد.

گوشی نوکیا مدل C1
گوشی نوکیا مدل C1

مشخصات گوشی محبوب نوکیا مدل NOKIA C1

این مدل از گوشی نوکیا در سال 2019 تولید و 2020 به بازار عرضه شد. حافظه این محصول 16 گیگابایت است که با قیمت مناسبی که دارد در رده گوشی‌های میانرده قرار دارد. صفحه نمایش این گوشی دارای ابعاد 5.45 اینچ است که رزولوشنی معادل 480×960 دارد. نمایشگر این گوشی می‌تواند تا 16 میلیون رنگ را به خوبی نمایش دهد. دکمه لمسی این گوشی بر روی صفحه نمایش است و نسبت صفحه نمایشگر به بدنه 72 درصد می‌باشد. صفحه نمایشگر که از جنس شیشه بوده و پنل پشتی نیز از جنس پلاستیک فشرده است، گوشی نوکیا c1 در رنگ‌های مشکی و قرمز در بازار وجود دارد. وزن کلی این گوشی 155 گرم است که جای تعجب نیست زیرا از باتری کم حجمی پشتیبانی می‌کند، پس بدون هیچ نگرانی می‌توانید به راحتی آن را در دست گرفته و از اتفاقات احتمالی هراسی نداشته باشید.

مطالب پربازدید

دوربین NOKIA C1 دارای سنسور 5 مگاپیکسلی که در میان گوشی‌های امروزی یکی از نکات مثبت این محصول از برند نوکیا محسوب می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های این گوشی با کیفیت وجود فلش از نوع ال ایی دی است که با استفاده از آن میتوان در محیط کم نور و شب نیز به راحتی عکس گرفت. شاید کیفیت این گوشی به اندازه گوشی‌هایی که در بازار ارائه می‌شود نباشد، اما نکته مهمی که باید در نظر بگیریم این است که نوکیا با قیمتی کاملا مناسب یک گوشی میانرده با تمام امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. دوربین NOKIA C1 دارای فوکوس اتوماتیک و همچنین فیلمبرداری hd بوده و دوربین سلفی آن نیز از کیفیت 5 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

باتری این گوشی چندان قدرتمند نیست شاید تنها ایرادی که می‌توان از این گوشی گرفت همین باشد. این گوشی از جنس لیتیوم پلیمری بوده و دارای منبع ذخیره ساز 2500 میلی آمپری است، اما یکی از نکات مثبت برای آن قابل تعویض بودنش است که می‌توانید در مواقع بروز هرگونه مشکلی که به باتری آن آسیب وارد می‌کند، باتری را تعویض کنید.

به طور کلی این گوشی برای افرادی که می‌خواهند کارهای روزانه خود را باکیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب سپری کنند بسیار مناسب است. از یک گوشی با حافظه 16 و اندروید 9 انتظار اجرای بازی‌های سنگین را نداشته باشید.

نام برند نوکیا
مدل NOKIA C1
حافظه 16 مگابایت+65 گیگ حافظه جانبی
دوربین 5 مگاپیکسل
وزن 155 گرم
باتری 2500 میلی آمپری
سال تولید 2019
قیمت 860.000 تومان

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا