مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

گوشی نوکیا مدل NOKIA 105

مطالب پربازدید

گوشی نوکیا مدل NOKIA 105

همانطور که در مقاله‌های قبلی به این موضوع اشاره کردیم، کمپانی قدیمی و پیشرفته نوکیا توانسته جایگاه مناسبی که در بین مشتریان خود جذب کند و توانسته گوشی‌های با کیفیت را به بازار عرضه کند. گوشی نوکیا مدل NOKIA 105 محصول سال 2019 است. در ادامه قصد داریم تا شما را با مشخصات گوشی نوکیا مدل NOKIA 105 و همچنین کیفیت گوشی نوکیا مدل NOKIA 105 آشنا کنیم. در آخر قیمت گوشی نوکیا مدل NOKIA 105 نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گوشی نوکیا مدل NOKIA 105
گوشی نوکیا مدل NOKIA 105

مشخصات گوشی نوکیا مدل NOKIA 105 2019

همانطور که در ابتدا اشاره شد، این گوشی به دلیل ابعاد کوچکی که دارد، به راحتی برای کسانی که با گوشی‌های هوشمند و پیشرفته میانه خوبی ندارند مناسب است. این گوشی شبیه یک بیسکوییت بوده و در ابعاد 14.4×49.2×119 میلی متر تولید شده است. با این ابعاد می‌توان لقب کوچکتین گوشی را به آن اختصاص داد، صفحه نمایشگر این گوشی در ابعاد 1.77 اینچ است که به اندازخ دو بند انگشت توسط حاشیه‌بندی صفحه نمایشگر احاطه شده است. وضوح تصویر یا همان رزولوشن در این گوشی به اندازه 169×120 پیکسل بوده که برای یک گوشی در این ابعاد کاملا راضی کننده است.

این گوشی دکمه‌ای است و برای استفاده از آن نیاز به تاچ و لمسی ندارید همچنین کیفیت مناسب صفحه کلید آن مانند دیگر گوشی‌های دکمه‌ای نوکیا یعنی 1100 است که تا سالیان سال بتوانید از آن استفاده کنید. NOKIA 105  از یک بدنه مقاوم تهیه شده و درنگ‌های فانتزی و متنوعی مانند مشکی، صورتی و آبی نیز تهیه شده است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنیدف انحنای موجود در اطراف بدنه این گوشی باعث می‌شود تا به راحتی در دست جای گیرد و دیگر نگران افتادن و خراش برداشتن آن نخواهید بود.

NOKIA 105 2019

یکی از معایب موجود در این گوشی این است که فاقد دوربین بوده و این شاید کمی دور از انتظار باشد زیرا اغلی گوشی‌های باکیفیت این برند از دوربین جلو و همچنین دوربین پشت با کیفیت مناسبی برخوردار بوده‌اند، حافظه داخلی آن 4 گیگابایت بوده و از یک رم خارجی 4 گیگابایتی نیز پشتیبانی می‌کند. شاید حافظه داخلی کم باعث شود تا کاربران مجبور شوند پیام‌ها و پیغام‌های بایگانی شده در NOKIA 105 را پاک کنند اما وجود یک رم با حافظه 4 باعث عملکرد بالا آن خواهد شد.

مطالب پربازدید

باتری این گوشی از 800 میلی آمپر تهیه شده است که برای یک گوشی بدون اتصال به اینترنت و همچنین فاقد دوربین کاملا مناسب است. وزن 75 گرمی آن نیز گواه این موضوع است، باتری این گوشی قابل تعویض بوده و رد صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانید به راحتی آن را تعویض کنید. آنتن دهی خوب این گوشی نیز باعث شده تا افرادی که کار و مشغله روزانه زیادی دارند و نمی‌خواهند که از اسمارت فون های خود زیادی استفاده کنند، با خرید NOKIA 105 تمام نیازهای خود را برطرف خواهند کرد.

اگر می‌خواهید که از یک گوشی با کیفیت که فقط کارهای ضروری شما نظیر تماس و پیامک را انجام دهد، NOKIA 105 انتخاب مناسبی خواهد بود. در انتها با قیمت این گوشی نیز آشنا خواهید شد.

نام برند نوکیا
مدل NOKIA 105
حافظه 4 مگابایت+4 گیگ رم
دوربین ندارد
وزن 75 گرم
باتری 800 میلی آمپری
سال تولید 2019
قیمت 260.000 تومان

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا