مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

ثبت نام کارشناسی ناپیوسطه دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی

مطالب پربازدید

کارشناسی ناپیوسطه دانشگاه آزادثبت نام پذیرش در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی براساس سوابق تحصیلی از امروز یکشنبه 15 اردیبهشت آغاز شده و تا روز چهارشنبه (6 شهریور 98) ادامه دارد.

متقاضیان می توانند در طی این مدت با مراجعه به سامانه دانشگاه آزاد ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل درخصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط، بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در یک رشته و حداکثر 20 محل در سامانه اقدام کنند.

تمامی متقاضیان دوره کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه علمی کاربردی می‌­توانند در هر رشته ای در دوره مذکور ثبت نام کنند. داوطلبانی که در رشته غیرمتجانس با مقطع کاردانی پذیرفته می‌شوند، لازم است با نظر گروه آموزشی مربوطه دروس پیش نیاز یا جبرانی رشته قبولی را در واحد دانشگاهی محل پذیرش بگذرانند.

گزینش نهایی داوطلبان براساس اولویت معدل کل دوره کاردانی (فوق دیپلم) و برحسب کد رشته انتخابی داوطلب در فرم ثبت‌نام اینترنتی صورت خواهد گرفت. داوطلبان باید معدل کل مقطع کاردانی خود را دقیقاً مطابق معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی درج نمایند، چرا که در صورت مغایرت اعلامی با معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی از ثبت نام و ادامه تحصیل فرد جلوگیری خواهد شد و قبولی آنها لغو می‌شود.

مطالب پربازدید

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا