مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد آغاز شد/ نیمه دوم شهریور، اعلام نتایج انتخاب رشته‌های با آزمون

مطالب پربازدید
انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد آغاز شد/ نیمه دوم شهریور، اعلام نتایج انتخاب رشته‌های با آزمون

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از آغاز انتخاب رشته کنکور سراسری این دانشگاه خبر داد.

امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت:‌ همه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند می توانند از امروز سه شنبه 23 مرداد ماه تا پایان سه شنبه 30 همین ماه با مراجعه به سامانه این مرکز و با توجه به نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، نسبت به انتخاب 100 رشته / محل اقدام کنند.

وی گفت: نتیجه نهایی این داوطلبان اواخر شهریورماه اعلام می‌شود.

براساس این گزارش، داوطلبان می توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان های خارجه را انتخاب کرده اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده اند از فرصت انتخاب رشته 2 یا سه گروه آزمایشی بهره مند شوند.

مطالب پربازدید

داوطلبانی که رشته/محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی­‌کنند ، توجه داشته باشند پذیرش بخش اعظم رشته/ محل های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی می باشند که درصورت تمایل با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان ابتدا از وجود رشته/محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت هزینه دوره مربوطه کنند. با کد ملی به عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته (کد 7 رقمی) در انتهای کارنامه سازمان سنجش درج شده است به عنوان رمز عبور، می توانند وارد سامانه شوند.

نتایج انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاداسلامی نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

منبع: yjc

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا