مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

ثبت نام دانشگاه پیام نور صرفا بر اساس سوابق تحصیلی برای پذیرش مهرماه 98

مطالب پربازدید

ثبت نام دانشگاه پیام نور صرفا بر اساس سوابق تحصیلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: داوطلبانی که در آزمون سراسری 98 شرکت نکرده اند می توانند صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) در دانشگاه پیام نور ثبت نام و به ادامه تحصیل بپردازند.

مرتضی محسنی گفت: دانشگاه پیام نور امسال نیز در تمامی گروه های آزمایشی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر) پذیرای داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه است.

پذیرش بدون کنکور در دانشگاه پیام نور:

وی همچنین اظهار کرد: پذیرش دانشجو در این دانشگاه  بدون کنکور برای مهر ماه 1398  می باشد. طبق اطلاعیه سایت سازمان سنجش آموزش کشور و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در 17 بهمن 97 در سایت سازمان سنجش، آن دسته از متقاضیانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور هستند می توانند با مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه 98 در سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

محسنی مهلت ثبت نام را تا 6 شهریور 98 اعلام کرد و در مورد مزایای تحصیل در این دانشگاه گفت: این دانشگاه به دلیل دارا بودن شیوه های خاص آموزشی و کیفیت مطلوب، شیوه آموزش نیمه حضوری و الکترونیکی بهترین فرصت را به ویژه برای شاغلین و افرادی که به هر دلیلی نمی توانند در کلاس درس حضور یابند فراهم می آورد.

مطالب پربازدید

تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو، آزمون های متمرکز و سراسری و برگزاری آزمون های آنلاین از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور است که این دانشگاه را از دیگر دانشگاه ها متمایز کرده است.

گفتنی است که، کلیه داوطلبان می توانند از طریق لینک های موجود در متن خبر در پرتال این دانشگاه به آدرس و نشانی www.pnu.ac.ir به دفترچه راهنمای ثبت نام، سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین اطلاعیه سازمان سنجش دسترسی پیدا کنند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا