مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

نتايج آزمون شفاهى دانشنامه اعلام شد

مطالب پربازدید

حیدرزاده از اعلام نتایج آزمون شفاهى شصت و پنجمین آزمون دانشنامه تخصصی خبر داد.

آزمون شفاهی دانشنامهحيدرزاده رئيس سنجش آموزش پزشكى آبتین حیدرزاده رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتايج آزمون شفاهى شصت و پنجمین آزمون دانشنامه تخصصی خبر داد و گفت: همزمان با اعلام نتایج بورد شفاهی، کلید نهایی، پاسخنامه و فرم اعتراض به سوالات آزمون شفاهی نیز بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت و داوطلبان مى توانند پس اعلام نتيجه در صورت اعتراض اقدام به پركردن فرم كنند.

به گفته لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت، امتحانات برد تخصصی از آزمون‌های مهم در حوزه پزشکی محسوب می‌شود و آزمون دانشنامه تخصصی به منظور ارزیابی و تشخیص صلاحیت متخصصان در امر آموزش دانشگاه‌های علوم پزشکی صورت می گیرد.

لاریجانی با اشاره به آمار شرکت کنندگان در آزمون برد تخصصی ، گفت: حدود ٤ هزار متخصص در آزمون بورد تخصصى به رقابت پرداختند و پس از پذیرش در آزمون‌ها می‌توانند به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها به دانشجویان تدریس کنند.

مطالب پربازدید

معاون آموزشی وزارت بهداشت تصریح کرد: ٧٠٠ استاد از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به کمک بانک‌های سوالاتی که در این زمینه وجود دارند، سوالات شصت و پنجمین آزمون دانشنامه تخصصی و را طراحی کرده‌اند و شصت و پنجمین آزمون دانشنامه تخصصی در ٢٨ رشته برگزار شده است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به شرایط پذیرفته شدن در آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی، گفت: شرط قبولی در آزمون این است که داوطلبان ٧٠ درصد نمره آزمون کتبی را اخذ کنند افزون بر این طی ٣ تا ٣ روز آینده امتحانات شفاهی به صورت آسکی و غیر آسکی در بیمارستان‌ها برگزار می‌شود و معدل نمره آزمون کتبی و شفاهی ملاک پذیرش در آزمون برد تخصصی و فوق تخصصی است.

منبع: yjc

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا