مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
انواع نوشیدنی

آب کرفس، مقوی سیستم ایمنی بدن

مطالب پربازدید

آب کرفسفیبر خوراکی

آب کرفس از جمله نوشیدنی‌هایی است که تبلیغات بسیاری در مورد فوائد آن وجود دارد اما آیا این نوشیدنی می‌تواند در بهبود سلامتی موثر باشد؟

وجود ترکیب H2O در کرفس یکی از حائز اهمیت‌ترین ویژگی‌های آن است. آب ۹۵ درصد از ترکیب این گیاه را تشکیل می‌دهد و میزان کالری موجود در آن پایین است.

همچنین به طور طبیعی آب سبزیجات و گیاهان برخلاف آب‌میوه حاوی مقدار پایینی از مواد قندی است. هرچند، آب‌گیری کرفس و مصرف آن به این شکل باعث می‌شود محتویات فیبردار آن از بین برود.

برخی از کارشناسان به مصرف سبزی کرفس توصیه می‌کنند چرا که فیبر خوراکی برای کاهش وزن، تنظیم قند خون و احساس سیری اهمیت دارد. با این حال بدن با مصرف آب کرفس مقدار بیشتری از مواد مغذی از قبیل ویتامین K، ویتامین A و پتاسیم دریافت می‌کند.

مطالب پربازدید

به گزارش مدیکال دیلی، همچنین آب کرفس دارای خواص ضد التهابی است که در کاهش فشار خون و تقویت سیستم ایمنی موثر است.

خواص دمنوش به

به کنترل حالت تهوع ناشی از بارداری کمک کند: برخی از علائم رایج در اوایل بارداری حالت تهوع و استفراغ است. برخی مطالعات نشان می دهد که میوه ها می توانند به تسکین این علائم کمک کنند

می تواند زخم معده را درمان کند: مطالعات اولیه نشان می دهد که ترکیبات گیاهی موجود در میوه های مختلف می تواند به پیشگیری و درمان زخم معده کمک کند.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا