مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
آموزش انواع غذاها

طرز تهیه پیراشکی سویا، غذایی دانشجویی و مسافرتی

مطالب پربازدید

طرز تهیه پیراشکی سویا که یکی از انواع فست فودها است، راحت بوده و برای دانشجویان و مسافرت های دور و نزدیک بسیار مناسب است.طرز تهیه پیراشکی سویا، غذایی دانشجویی و مسافرتی

ترکیبات استفاده شده در این غذا کاملا گیاهی است و برای تهیه آن زمان ریادی لازم نیست. در برخی موارد که دانشجویان و حتی کارمندان فرصت کافی برای تهیه غذای کلاسیک و مفصل ندارند، تهیه این غذا و غذاهای اینچنینی گزینه مناسبی می تواند باشد.

مواد لازم

سویای دانه درشت: حدود 1 لیوان

فلفل دلمه نگینی خرد شده: حدود 4 قاشق غذاخوری

مطالب پربازدید

سیب زمینی تقریبا بزرگ: 1 عدد

رب گوجه فرنگی: 1 قاشق غذاخوری

پیاز داغ: 2 قاشق غذاخوری

فلفل و ادویه کاری: به میزان لازم

نان باگت گرد: به تعداد لازم و دلخواه

مطالب پربازدید

طرز تهیه پیراشکی سویا

پیراشکی سویا ابتدا سیب زمینی را پوست بگیرید و بصورت نگینی خرد کنید و سرخش کنید. سویا را در ظرفی ریخته و مقداری آب اضاف کنید و حدود نیم ساعت صبر کنید تا خیس بخورد. بعد سویا را آبکش کنید. در قابلمه ای مقداری آب ریخته و سویا را داخل آن بریزید و بگذارید روی شعله بجوشد. بعد از اینکه چند جوش زد مقداری آبلیمو اضافه کنید و بعد از یکی دو دقیقه شعله را خاموش کنید و سویا را مجددا آبکش کنید.

سویا را در روغن تفت دهید تا کاملا سرخ شود و پیارداغ و فلفل دلمه خرد شده نگینی را به آن اضافه کرده و مجددا باهم تفت دهید تا فلفل دلمه ای کمی نرم شود. سیب زمینی سرخ شده، رب گوجه فرنگی و ادویه را هم اضافه کنید و دوباره باهم کمی تفت دهید تا خامی رب گرفته شود.

لای نان باگت ها باز کنید و مواد آماده شده را داخلشان بریزید و نوش جان کنید. در صورت تمایل می توانید کمی سس کچاپ روی آن بریزید و با نوشابه یا هر نوشیدنی دلخواهتان نوش جان کنید.

پیراشکی دونات: دونات یکی از کیک های خوشمزه و گرد است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و یکی از کیک های محبوب است و آن را در میان میان وعده ها دوست دارند. این دسر خوشمزه با سرخ شدن یک خمیر مخصوص در روغن درست می شود و انواع مختلفی از آن در سراسر جهان وجود دارد.

دونات
baked donuts

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا