مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فرهنگ و هنر

الناز شاکردوست بهترین بازیگر جشنواره فیلم های سیاسی کاراسون فرانسه شد

مطالب پربازدید

الناز شاکردوست گوی رقابت را از پنه لوپه کروز، کایرا نایتلی و ساندرین بونر ربود و با بازی در فیلم “شبی که ماه کامل شد” جایزه بهترین بازیگری جشنواره فیلم های سیاسی کاراسون فرانسه را کسب کند.

الناز شاکردوست که با بازی در فیلم “شبی که ماه کامل شد” قبلا توانسته بود جایزه بهترین بازیگری در جشنواره ملی فیلم فجر را به دست آورد، این بار در دومین حضور بین المللی خودش جایزه بهترین بازیگر زن در بخش فیلم های بلند داستانی جشنواره فیلم های سیاسی کاراسون فرانسه را کسب کرد.

خانم شاکردوست بعد از این موفقیت پست زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد:

الناز شاکردوست بهترین بازیگر جشنواره فیلم های سیاسی کاراسون فرانسه شد

مطالب پربازدید

“شبی که ماه کامل شد”، جدیدترین فیلم نرگس آبیار است که از 19 تا 23 آذرماه در بخش مسابقه فیلم های بلند داستانی جشنواره فیلم های سیاسی کاراسون فرانسه به نمایش گذاشته شد و مهمترین جایزه های این جشنواره (جایزه بزرگ، جایزه بهترین فیلم هیئت داوران دانشجویی، جایزه بهترین بازیگر زن برای الناز شاکردوست) از آن خود کرد.

گفتنی است که، پنه لوپه کروز (بازیگر سرشناس سینما در سطح جهان) قبلا دو جایزه از آکادمی اسکار که در سال 1992 برگزار شد دریافت کرده و در سال 2009 نیز جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل در فیلم “ویکی کریستینا بارسلون” از آن خود کرده و در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

کایرا نایتلی افتخارات هنری خوبی در کارنامه هنریش ثبت کرده است. او جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن و جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای نقش مکمل، به خاطر بازی در فیلم های “غرور و تعصب” و “بازی تقلید” در کارنامه کاری و هنری خود دارد.

شایان ذکر است پخش جهانی فیلم “شبی که ماه کامل شد” اخیرا آغاز شده و تا کنون با حضور در دو رقابت و مسابقه بین المللی، نایل به دریافت چهار جایزه ارزشمند و افتخارآفرین شده است.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا