مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فرهنگ و هنر

مسابقه عكاسی با موضوع حمل ونقل عمومی شهری برگزار می شود

مطالب پربازدید

سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور در راستاي فرهنگ سازي و به منظور توسعه دوچرخه سواري با هدف ارتقاي سبك زندگي شهري، كاهش سفرهاي موتوري، افزايش تحرك بدني و سلامتي شهروندان در آستانه 26 آذر روز حمل و نقل عمومي مسابقه عكاسي برگزاری می کند.

دوچرخه

این مسابقه با موضوعات “توسعه حمل‌ونقل عمومی شهری” ، ” توسعه حمل‌ونقل پاک در شهرها (پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری)” و ” افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادفات رانندگی در شهرها” برگزار می‌شود.

لذا از علاقه‌مندان دعوت می‌گردد حداکثر تا تاریخ 22 آذر آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس، در درگاه اینترنتی www.irtu.ir بارگذاری نمایند.

شرایط ارسال عکس برای مسابقه عکاسی به شرح زیر است:

مطالب پربازدید

1-آثاری در مسابقه شرکت داده میشوند که با موازین شرعی، قانونی و عرفی کشور همخوانی داشته باشند.

2-شرکت کنندگان فرصت دارند عکس‌های خود را حداکثر تا 22 آذر در درگاه اینترنتی دریافت آثار به نشانی www.irtu.ir بارگذاری نمایند. پذیرش آثار بعد از تاریخ اعلام شده، مقدور نیست.

3-شرکت کنندگان با بارگذاری عکس در درگاه مذکور، تعهد می‌نمایند که آثار ارسالی متعلق به خود آن‌ها بوده و اثر دارای اصالت است.

4-سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مجاز است عکس‌های ارسالی را در قالب نمایشگاه، کاتالوگ، کتاب یا سایر اقلام با درج نام عکاس مورد استفاده قرار دهد.

5-آثار باید به صورت فایل دیجیتال، در قالب JPG، با کیفیت DPI 150 و حجم حداکثر 5 مگابایت ارسال شوند.

مطالب پربازدید

6-عکس‌های بارگذاری‌شده باید فاقد هر گونه تاریخ، توضیح، امضا، یا لوگو بر روی عکس باشد.

پس از بررسی آثار ارسالی از 5 عکس برتر در شاخه نگاه آزاد در حوزه حمل و نقل (کلیه افراد علاقمند به عکاسی)، 2 عکس برتر در شاخه نگاه دوچرخه‌سوار (خاص دوچرخه‌سواران)، 2 عکس برتر در شاخه نگاه راننده (خاص رانندگان) و 2 عکس در شاخه نگاه مسئولان حاضر در صحنه تصادفات (خاص مأموران پلیس و اورژانس) در همایش گرامی داشت 26 آذر روز حمل و نقل تقدیر به‌ عمل می‌آید.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا