مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فرهنگ و هنر

هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین تمدید شد

مطالب پربازدید

جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربینمدیر انجمن سینمای جوانان استان قم گفت: این جشنواره قرار بود در اسفند ماه سال جاری برگزار شود اما برای ایجاد فرصت بیشتر برای هنرمندان و اهالی فکر و اندیشه برگزاری آن به نهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال بعد موکول شد و مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره نیز تا بیستم بهمن ماه تمدید شد.

علاقمندان به ارسال فیلم کوتاه به «هشتمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین» باید توجه داشته باشند که محدودیتی برای ارسال اثر ندارند؛ جز اینکه آثار باید تولید سال 1395 به بعد و حداکثر 30 دقیقه باشد و البته فُرمت های اعلام شده نیز رعایت شود.

فیلمنامه نویسان هم باید توجه داشته باشند که حداکثر4 اثر می توانند ارسال کنند؛ آثاری که بر مبنای زمان حداکثر 15 دقیقه ای نوشته شده باشد.

فیلمسازان و فیلمنامه نویسان به این نکته هم توجه کنند که بخش ویژه «فیلم اقتباسی» و «فیلمنامه اقتباسی» هم برای آنان در نظر گرفته شده که آثار شرکت کننده در این دو بخش باید برگرفته از متون ادبی مرتبط با موضوع و یا قصه های قرآنی و یا احادیث و روایات باشد.

مطالب پربازدید

در بخش عکس نیز هر هنرمند می تواند 7 اثر به صورت تک عکس یا مجموعه ای ارسال دارد که در این بخش، همه تک عکس های راه یافته به جشنواره، 50 هزار تومان و همه مجموعه های عکس راه یافته، 100 هزار تومان جایزه می گیرند که این جوایز، علاوه بر جوایز برگزیدگان خواهد بود.

در بخش فیلم کوتاه، هفت تندیس بهترین پژوهش، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلم پویانمایی، بهترین فیلم مستند، بهترین فیلم داستانی، بهترین فیلم اقتباسی و همچنین تندیس ویژه هیئت داوران در کنار جوایز نقدی به برگزیدگان اهدا خواهد شد که این تندیس ها برای بخش فیلمنامه، دو تندیس و برای بخش عکس، یک تندیس خواهد بود.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا