مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فرهنگ و هنر

ششمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق در 8 بخش

مطالب پربازدید

ششمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق در 8 بخش و 44 قالب فرهنگی هنری، تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب و ابتکارات بسیجیان را به مسابقه می گذارد.

مدیر روابط عمومی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج در مورد فراخوان ششمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق گفت: این جشنواره سالانه برای شناخت و رصد ظرفیت های فرهنگی، هنری و تولیدی بسیجیان پایگاه های سراسر کشور برگزار می شود که ایجاد شور و نشاط در نقش آفرینی تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب، معرفی ابتکارات بسیجیان در خلق آثار هنری و هویت بخشی به فعالیت های فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج بخشی از اهداف این جشنواره است.ششمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق

مصطفی زیبایی نژاد گفت: این جشنواره در 8 بخش و 44 قالب فرهنگی هنری برنامه ریزی شده و فراخوان آن از شهریورماه سال جاری به پایگاه ها و بسیجیان سراسر کشور اعلام شده است.

بخش های جشنواره شامل هنرهای تصویری، هنرهای تجسمی، نشر دیجیتال و مکتوب، حوزه سرود و موسیقی، پویانمایی (پویاگران انقلاب)، حوزه اجرا (اجراهای پاتوقی)، حوزه شعر و ادبیات و بخش ویژه (فعال ترین پایگاه ها) است.

مطالب پربازدید

وی همچنین گفت: به تناسب اهمیت بخش ها به نفرات اول تا سوم برگزیده این جشنواره جوایزی از مبلغ 5 تا 20 میلیون ریال اهدا خواهد شد و همچنین برخی آثار استانی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق سایت madreseheshgh.ir و نشانی پستی: تهران، خیابان طالقانی، کوچه 10 خرداد، قبل از لانه جاسوسی و یا به دبیرخانه این جشنواره به کد پستی 158391813 ارسال کنند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا